|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: uhmz wat ik in de krant heb gelezen is dattie naar iets van "ranzige poep en plas en bloed metal" (ofzo) luisterde grindcore/deathmetal ofzo? Je moeder. |
|
Dat móet wel Grind geweest zijn, maar hoe je daar Snotlip van kan maken in de media... What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
In de media kan alles..... Drink met matuh............., nooit alleen. |
|
quote: Enig idee wat voor loon je heb als portier? My madness, my sadness |
|
quote:Mag ik een vermoeden hebben waarom niet? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: . [Dit bericht is gewijzigd door webblaster wim op 03-11-2002 16:57] Oud Vuil. |
|
quote: nee, maar als je dood bent heb je er niks aan. |
|
quote: zal zeker een groot deel Gevaren geld bij zitten |
|
Ik vind dat het gros van de portiers ook wel een kogel verdient. Meestal vind ik het een stelletje opgepompte gefrustreerde problemenmakers. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: Gros? wat bedoelt u hiermee? |
|
Het merendeel, meer als 50% maar niet 100%, niet iedere maar wel veel. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Een portier verdient behoorlijk wat ja! En inderdaad gevaren geld. [Dit bericht is gewijzigd door Kramy op 03-11-2002 18:04] Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
In België is het nog leuker.. Daar ben je als bezoeker verplicht bij buitenkomst de portiers nog een fooi te geven.. En o wee als je dat niet doet.. Krijg je nog een pak slaag op de koop toe... |
|
Gelukkig is er bij de concerten hier in de buurt nooit een portier, die sloebers gaan altijd nog om geld vragen ook. Bijvoorbeeld na Tristania in Boerderij, Zoetermeer. Die portier hele tijd z'n handje ophouden en niemand gaf em wat dus voor mijn neus flikkert-ie de deur dicht: "Eerst geld, anders kom je er niet uit!" Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
quote: omdat portiers in belgië bijna van de fooi moeten leven vandaar... |
|
quote: Ha, we dachten tegelijk hetzelfde Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
quote:Moest je donderdag met ons meegeweest zijn.... Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
ik had gehoord uit gepraat van mijn klasgenoten. Dat je weg word geschopt als je geen fooi geeft aan zo een security. achjah. |
|
Slaughter, slaughter on the dancefloor, slaughter, slaughter with a chainsawwwwwwwwwww! Je kan me de bout hachelen! |
|
quote: neen ik lag lekker te slapen in mijn bedje. maar zo komt het wel erg dichtbij |
|
Ach ja.. nu met oud en nieuw in het verschied knalt het er hier in de buurt ook lustig op los.. Je hoort een knal en je denkt ook bij jezelf dat het niet persé een strijker hoeft te zijn.. Mijn huisgenoot is vorig jaar nog langs een fatale schietpartij gefietst dus hier in de buurt (staat tevens bekend als zo'n beetje de meest criminele buurt van Breda) zou ik er ook niet echt gek van staan te kijken.. Ach ja, wij wonen hier nog (6) hoog en droog... Zolang je het zelf niet gaat opzoeken heb je nog altijd het minste te vrezen.... |
|
Portiers roepen het vaak ook idd over zichzelf af. De paar keer dat ik meegezeuld ben naar foute kinderdisco's heb ik me er ook verschrikkelijk aan geergerd (ja sorrie, nog steeds corresponderen de toetsen niet met de tekensd op dit toetsenbord, dus geen trema's etc). D'r komt eerst een hele keuring of je uberhaupt naar binnen mag. Oftewel, gezeur over schoenen, oorbellen en jassen. Eigenlijk staat je kop ze niet aan en verzinnen ze een smoes om het eigen geile wijvenpubliekje (er worden meer mannen geweigerd dan vrouwen...en die "vrouwen" zijn dan eigenlijk maar meisjes van 14) wel binnen te laten. Hopeloos ouderwets natuurlijk, want vervolgens trekken al die agressieve gassies toch wel nette kleding aan en matten als vanouds verder. En als je naar buiten komt moet je ze fooi geven. Maar waarvoor dan? Wat voor dienst hebben ze bewezen? Moeten we ze zo dankbaar zijn dat we binnen zijn gelaten? Kortom, ze scheppen zelf ook een erg agressief sfeertje. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina |