IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Synthpop
Morgil
Chick on a mission
Usericon van Morgil
Posted 03-11-2002 11:17 by Morgil Wijzig reactieProfiel van MorgilQuote dit bericht

Zijn er hier mensen die naar dit genre luisteren? Ik luister het niet erg veel, maar ik vind het af en toe zeker leuk.. Word je wel lekker rustig en vaak vrolijk van. Twee hele goeie bands vind ik Iris en Wolfsheim.

Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 03-11-2002 11:18 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

Ja ik!

Some cause happiness wherever they go , others whenever they go

Morgil
Chick on a mission
Usericon van Morgil
Posted 03-11-2002 11:32 by Morgil Wijzig reactieProfiel van MorgilQuote dit bericht

quote:
Op 3 november 2002 11:18 schreef Vampie het volgende:
Ja ik!

Luister Iris!!

[Dit bericht is gewijzigd door Morgil op 03-11-2002 11:32]

madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 03-11-2002 13:22 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

Ik luister soms naar :
ABC(vooral Poison Arrow vind ik heel mooi)
Human League
1000 Ohm
Peter Godwin
Yazoo

Hello-hooray-let the show begin-I've been ready

Nihil
Casus belli
Usericon van Nihil
Posted 03-11-2002 13:25 by Nihil Wijzig reactieProfiel van NihilQuote dit bericht

Ik durf bij wijlen een synthpop moment koesteren. "Depeche Mode" is één van m'n lievelingsbands.

Tum podem extulit horridulum...

Georgie F*ck
Usericon van Georgie F*ck
Posted 09-11-2002 20:55 by Georgie F*ck Wijzig reactieProfiel van Georgie F*ckQuote dit berichthttp://www.graf-records.com

Cool dat er mensen zijn die naar zulke muziek luisteren. Kent Iemand de band "Minny Pops"?

Morgil
Chick on a mission
Usericon van Morgil
Posted 17-11-2002 14:32 by Morgil Wijzig reactieProfiel van MorgilQuote dit bericht

quote:
Op 9 november 2002 20:55 schreef Georgie F*ck het volgende:
Cool dat er mensen zijn die naar zulke muziek luisteren. Kent Iemand de band "Minny Pops"?

jazeker.. Wel oud maar ik ken ze. Hebben 2 leuke nummers: Goddess en Island.

Ik heb trouwens nog een leuke band gevonden. Ze maken Industrial Synthpop volgens hun site. Ze heten State Of The Union. Ik kan ze zeker aanraden. Ze hebben pas 1 album. 2 hele leuke nr's die je zeker moet downloaden zijn: Black City Lights en Enemy of the State

Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com