![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Wie o wie? ![]() Er is nog plek op de gastenlijst dus als er een reviewer van ZM langs wil komen: mail even naar tickets@suncaged.com. Tot dan? ![]() |
|
![]() ![]() |
|
Niks ver weg ![]() ![]() ![]() |
|
![]() ![]() |
|
sterker nog: het is boven onze oefenruimte, dus ik kan mijn zooi gewoon in de kelder flikkeren na het spelen ![]() ![]() |
|
quote: Het is ook wel eens vaak anders ![]() ![]() |
|
Wie komt er nu ? ![]() ![]() |
|
He fetish hEuy! Doen man, met die bivakmuts ![]() Ik ben overigens direct na het spelen pleite...moet nog ergens anders heen.. btw: nieuwe nummer van de deathband al gehoord? TJOKKEFOLL! quote: ![]() |
|
quote: Muhahahah zou idd erg vet zijn ja als jullie komen ![]() TJOKKEFOL !!!!!!!!!!!!!!!!!!! ![]() En ja die wodka hakte er goed in ja vorige week maar was wel weer gezellie ![]() ![]() |
|
aiiiiiiiiii ![]() ![]() |
|
TJOKKEFOLL !!!!!!!!!!! ![]() ![]() |
|
HEUY!!!! Zeker, Zeker....tjokkefoll!!!! ![]() ![]() Ik heb trouwens nog geen nummer gehoord van de nieuwe band ![]() Volgende week zondag eerste repetitie, of niet? ![]() |
|
Nee komen we voor het eerst bij elkaar ![]() Voor een nummertje moet je ff de link aan Marcel vragen die weet wel waar die staat ![]() ![]() ![]() |
|
Nooit mijn echte naam gebruiken.Kan altijd tegen mij gebruikt worden na horeca-hooligan feestjes!!!!! Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
|
Ok sorry hoor HUB hahahahahaa lol ![]() Volgende week naar westhaar ![]() ![]() |
|
HEUY!!!! Westhaar???? is dat een nieuw soort schaamhaar? Ik heb niet veel aan een link, want mijn boxen van de comp zijn getrashed!!! ![]() |
|
hahaah lol dan zul je toch moeten wachten mede H-H ![]() |
|
quote: Dat is als je ballen aan de oostelijke kant kaal zijn... heb je dus alleen nog maar westhaar over ![]() ![]() |
|
weet iemand hoe laat t begint ???? ![]() |
|
hmmm, heel misschien dat wij ook even komen ![]() |
|
quote: En als wij daar gaan spelen knalt ook nog dat westhaar weg zodat je compleet kale ballen hebt. ![]() ![]() ![]() ![]() TJOKKEFOLL ![]() ![]() ![]() Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
|
HEUY!!!! Was er helaas niet. Ik was iets te lam om te komen, effe een paar pilsjes in de triangel gedronken en toen maar getaaid. ![]() |
|
jaaaa,t was weer gezellig gister alleen ik was helaas te laat voor Triple 7, sorry Shreddie en Dan, volgende keer beter.... ![]() |
|
ik was er niet, was t wel druk enzo?! ![]() |
|
t was niet echt druk maar wel gezellig druk,dus echt niet superleeg ofzo... ![]() |
![]() |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |