|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Wie o wie? Er is nog plek op de gastenlijst dus als er een reviewer van ZM langs wil komen: mail even naar tickets@suncaged.com. Tot dan? |
|
Waarom zo ver weg |
|
Niks ver weg is 5 min. lopen bij mij vandaan muhahahahaha |
|
Lucky bastard |
|
sterker nog: het is boven onze oefenruimte, dus ik kan mijn zooi gewoon in de kelder flikkeren na het spelen |
|
quote: Het is ook wel eens vaak anders |
|
Wie komt er nu ? |
|
He fetish hEuy! Doen man, met die bivakmuts Ik ben overigens direct na het spelen pleite...moet nog ergens anders heen.. btw: nieuwe nummer van de deathband al gehoord? TJOKKEFOLL! quote: |
|
quote: Muhahahah zou idd erg vet zijn ja als jullie komen TJOKKEFOL !!!!!!!!!!!!!!!!!!! En ja die wodka hakte er goed in ja vorige week maar was wel weer gezellie |
|
aiiiiiiiiii |
|
TJOKKEFOLL !!!!!!!!!!! |
|
HEUY!!!! Zeker, Zeker....tjokkefoll!!!! Ik heb trouwens nog geen nummer gehoord van de nieuwe band Volgende week zondag eerste repetitie, of niet? |
|
Nee komen we voor het eerst bij elkaar Voor een nummertje moet je ff de link aan Marcel vragen die weet wel waar die staat is trouwens alleen met drumputter opgenomen........... |
|
Nooit mijn echte naam gebruiken.Kan altijd tegen mij gebruikt worden na horeca-hooligan feestjes!!!!! Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Ok sorry hoor HUB hahahahahaa lol Volgende week naar westhaar |
|
HEUY!!!! Westhaar???? is dat een nieuw soort schaamhaar? Ik heb niet veel aan een link, want mijn boxen van de comp zijn getrashed!!! |
|
hahaah lol dan zul je toch moeten wachten mede H-H |
|
quote: Dat is als je ballen aan de oostelijke kant kaal zijn... heb je dus alleen nog maar westhaar over |
|
weet iemand hoe laat t begint ???? |
|
hmmm, heel misschien dat wij ook even komen |
|
quote: En als wij daar gaan spelen knalt ook nog dat westhaar weg zodat je compleet kale ballen hebt. Kan helaas niet komen vanavond.Geen vervoer en moet uiteraard toch kunnen zuipen. TJOKKEFOLL Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
HEUY!!!! Was er helaas niet. Ik was iets te lam om te komen, effe een paar pilsjes in de triangel gedronken en toen maar getaaid. |
|
jaaaa,t was weer gezellig gister alleen ik was helaas te laat voor Triple 7, sorry Shreddie en Dan, volgende keer beter.... |
|
ik was er niet, was t wel druk enzo?! |
|
t was niet echt druk maar wel gezellig druk,dus echt niet superleeg ofzo... |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |