IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Flavor Crystals (psych/shoegaze)
Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 25-09-2016 12:05 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Tijd voor wat nieuwe input op 't ietwat te kalme forum. Flavor Crystals! Ontdekt op Reverence Festival in Portugal. Verwacht een soort Thurston Moore aanpak van mellowed-out psychedelic. Naar de voetjes staren en spelen op je Jazzmaster. Op het festival een verrassing en op plaat ook goed te nassen. Enjoy!




Silence
Usericon van Silence
Posted 25-09-2016 19:11 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

Dit vind ik wel leuk


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 16-10-2016 18:19 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht



Nog steeds regelmatige terugkerend: The Shiver of the... Flavor Crystals. Heerlijk album. Psychedelisch genoeg om te blijven boeien. Heerlijk dromerig.



Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 02-02-2017 9:50 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Ik had het niet gedacht, maar The Shiver of... is denk ik mijn meest geluisterde plaat van het afgelopen jaar. Het is geen insta-klassieker, maar het verveelt gewoon niet. En stiekem is het gewoon ijzersterk.



Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen