|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Vooralsnog is het alleen bekend dat Steve Tucker (zang en bas) en Trey Azagthoth (gitaar) tegenwoordig in de band zitten. |
|
Mike Browning op drums. Geintje. bub |
|
Morbid Angel leent de drumcomputer van Godflesh. |
|
Kleurtjes!!! |
|
Ik blijf dit niet begrijpen. Weer 26 bands in 14 uur tijd. Als je ff een hamburger gaat bestellen heb je weer een band gemist. Gelukkig staat Altar ook op het programma. Als die het weer eens laten afweten kunnen alle andere bands gewoon zomaar een minuut ectra spelen. [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 24-06-2017 0:22] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
En geen overlap! "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Als je bij iedere band die mij niks lijkt een hamburger moet eten worden het 26 burgers in 14 uur. Met de nadruk op lijkt dus. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Wel maximaal soundchecken door de op dat moment spelende band heen. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
psies Ik vind een hamburger al veel op een festival. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Als er al tijd is voor een degelijke soundcheck. [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 24-06-2017 0:53] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Dude. Jij moet nodig eens gaan trainen voor je aankomende bezoekje aan Vegas. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Meer smetvrees. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Gewoon boerenbrok halen tussendoor bij de snackbar van Eef en Ap-Jan. Met boerenpatat. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Zeer benieuwd naar Macabre, enige keer dat ik ze zag was in 2005 in Dordrecht (Bibelot) en dat was fantastisch. Ben benieuwd hoe ze de 40 minuten (veel te kort) gaan benutten. an evil incarnation of DEATH! |
|
quote: Of nostalgische shoarma schotel met extra knoflookmeuk.. gewoon, omdat vroggerrr |
|
En dan walmend van de knof converseren met mensen. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote:Juustem! Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Nee niks geen sociaal gedoe tijdens Stonehenge! Ben je helemaal mal?! |
|
Uitverkocht volgens de fb van Stonehenge! Al denk ik dat je hier en daar nog wat kaartjes kan ritselen. |
|
Nou, eerlijk is eerlijk, voor 20 euro is dit ook een meer dan prima line-up. Ik kan me van een aantal jaar geleden bijvoorbeeld nog een festival te Deventer herinneren, 'Havenrock' of zoiets. Daarvan werd destijds met stalen gezicht beweerd dat 20 euro een koopje was voor zo'n line-up vol gerespecteerde, gevestigde namen. Staat nog wel ergens in de forumarchieven. Ja, zo zat dat wel, ja! Kun je beter hierheen. [quote]Op 7 juni 2017 15:58 schreef Hypnos het volgende: Sonic Titan is het niet, die is lelijk[/quote] |
|
World Management and Morbid Angel would like to announce that due to unfortunate and last minute, unforeseen problems with a passport for one of the members of the band, as a result the Summer Festival dates slated for late July and August will have to be cancelled. In well over 30 years we have never had an incident like this, nor have we ever cancelled shows in our past. We have been advised by The US State Department / Passport Agency that a new passport will not be forthcoming in time for any of the upcoming festivals. Morbid Angel are extremely unhappy about this loss of shows and want to apologize to all the Fans, Promoters, and Vendors in Europe! We are working to have this issue remedied for the future and are looking forward to coming back to Europe and playing for all of our fans in November!!! Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
De line-up is nu stukken beter. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Kan iedere band 2 tot 3 minuten langer spelen... discogs sale list: https://www.discogs.com/seller/williamblake?sort=artist%2Casc |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |