|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik zet het wel eens op als achtergrond muziek, maar om er nou echt naar te luisteren (en van te genieten)... nee. Hakkuh |
|
Ergens mp3's te scoren? |
|
Ik heb het nooit gehoord, maar het schijnt erg geinspireerd te zijn door Tangerine Dream & Klaus Schulze (die ook nog in T.D.) heeft gezeten. Toch iets wat ik 'ns moet uitchecken dus... |
|
quote: Neptune Towers is een beetje zoals (ik wil geen reclame maken )Procyon-X alleen dan nog onmelodieuser..... |
|
Is eens wat anders... Als je Neptune Towers kunt pruimen, kan in ook het volgende aanraden: Profane Grace, Raison D'être, Valor, Caul Tum podem extulit horridulum... |
|
machtig werk. een beetje under a funeral moon anders geinterpreteerd. |
|
huh? waarom heb ik ineens geen usericon meer? ... |
|
Ligt aan de server waar het ding opstaat, die doet het niet. |
|
http://www.evilmusic.com/reviews/neptunetowers/977.html Hier kan je een verkorte versie van beide nummers beluisteren. |
|
Ik luister neptune towers eigenlijk alleen tijdens L.S.D., paddo trips of immens stonede buien. Heersende driet! Iemand links van die ander genoemde tripshit? |
|
Ik vind er totaal geen klote aan.Het is nogal gehypt omdat Fenris dit in elkaar heeft gedraaid maar muzikaal (als je van muziek kunt spreken) steld dit helemaal niks voor Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
als jij het had gemaakt dan was het er niet minder om geweest hoor! Ik vindt het zelf gewoon erg goed, en niet omdat fenriz er aan hangt Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
quote: Iets te kort om een oordeel over Neptune Towers te geven. |
|
quote: Ja idd. Geen andere mp3s meer? |
|
Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
Dit is echt geniaal. Weet iemand ook goede alternatieven voor Burzum's synthwerk? Crapuul |
|
In de tune van de super mario brothers zit een betere sfeer dan in het casio werk van count krishnagh. Infantiel gepingel |
|
quote:hehe, hij heeft wat discutabel werk uitgebracht idd... toch vindt de instrumentale werkjes op bv. filosofem erg goed. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
hhm, de naam klinkt me in de oren als ware het een basketbalploeg spelend in de finale van de nationale beker...... , maar dat heeft natuurlijk geen reet te maken met muziek... |
|
Nee, Isengard vind ik een veel interessantere sideproject van Fenriz Ich aber nicht, ich verliebe mich immer im Herbst. Diese zeit ist so unglaublich, hoffnungslos. Und ich sehe sie nie wieder. Aber selbst wenn der Feind jeden Menschen auf der Erde tötet, den Herbst wird es immer geben... |
|
Vorige week Caravans to Empire Algol binnengekregen, mijn eerste kennismaking met Neptune Towers. Bevalt wel. Lekker sfeer muziek, trippie, tikje psychedelisch en ik meen er best een lading Floyd in te horen. Nou weet ik wel dat de posts hierboven jaren oud zijn, maar dit is toch gewoon gemakkelijke, goed te behappen muziek? Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Voor jouw ver ontwikkelde smaak wel natuurlijk. Geoefend gehoor. |
|
quote:Ga toch Britney luisteren! Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Dat is Lionheart. Maar ik was serieus. |
|
quote:Eerder Klaus Schulze en Tangerine Dream Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Muziek algemeen | Volgende pagina |