IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Mental doet jullie de groetjes. Omdat het weer even geleden was. Vorige pagina | Volgende pagina
TUFKAM
The User Formerly Known As Mental
Usericon van TUFKAM
Posted 29-10-2016 22:52 by TUFKAM Profiel van TUFKAM

Was altijd mooi die lui. Altijd hier de held uithangen en dan kom je ze tegen irl en dan poeslief. Die sukkels van dr. doom ook haha

[Dit bericht is gewijzigd door TUFKAM op 29-10-2016 22:53]


TUFKAM


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 29-10-2016 22:59 by F.Jacobse Profiel van F.Jacobsehttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

Dr. doom weet ik niet, maar lain is een prima gast, hoor. Heeft hier nog een keer gelogeerd ivm met een optreden. Aardige gast, echt.




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


TUFKAM
The User Formerly Known As Mental
Usericon van TUFKAM
Posted 29-10-2016 23:00 by TUFKAM Profiel van TUFKAM

ik geloof je op je woord
weet ook niet zo goed wat die gasten ( oude mod garde ) nou precies tegen mij hadden.


TUFKAM


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 29-10-2016 23:03 by F.Jacobse Profiel van F.Jacobsehttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

quote:
Op 29 oktober 2016 23:00 schreef TUFKAM het volgende:
ik geloof je op je woord
weet ook niet zo goed wat die gasten ( oude mod garde ) nou precies tegen mij hadden.


Ik weet het ook niet precies, maar het was wel een gedoetje, jouw ban toen. Heeft mij m'n eerste en tot zover laatste ban gekost. 1 dag.

O ja moment, ik weet het.




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


TUFKAM
The User Formerly Known As Mental
Usericon van TUFKAM
Posted 29-10-2016 23:07 by TUFKAM Profiel van TUFKAM

Oude tijden homie.

Weet je wie ik ook mis ?
heiden, geniale gast was dat,ooit bij hem op bezoek geweest in limburg. was mooi haha


TUFKAM


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 29-10-2016 23:14 by F.Jacobse Profiel van F.Jacobsehttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

quote:
Op 29 oktober 2016 23:07 schreef TUFKAM het volgende:
Oude tijden homie.

Weet je wie ik ook mis ?
heiden, geniale gast was dat,ooit bij hem op bezoek geweest in limburg. was mooi haha


Ik herinner me de foto's nog. Iets met frikandellen.

Nooit ontmoet, maar wel veel mee gesproken, alhier. Ook een ban, iets met bedreiging ook. Geen idee meer hoe het precies zat.




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


TUFKAM
The User Formerly Known As Mental
Usericon van TUFKAM
Posted 29-10-2016 23:16 by TUFKAM Profiel van TUFKAM

Ja klopt hahaha
ik heb hier grey weleens bedreigd maar kwam hem tegen op stonehenge samen met faalhaas volgens mij en toen gezellig wat mee zitten ouwehoeren

De enige die ik echt nog wel eens op zijn black metal smoel wil slaan is spectre. jezus wat haat ik die kwal.

[Dit bericht is gewijzigd door TUFKAM op 29-10-2016 23:16]


TUFKAM


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 30-10-2016 12:23 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

Nou je hebt weinig gemist, het is zo dood als wat hier tegenwoordig.


Je moeder.


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 30-10-2016 13:07 by Dirge for november (Redacteur) Profiel van Dirge for november

Inderdaad. Welkom terug. Leven in de brouwerij!



TUFKAM
The User Formerly Known As Mental
Usericon van TUFKAM
Posted 30-10-2016 15:14 by TUFKAM Profiel van TUFKAM

kan nog steeds posten wtf lol


TUFKAM


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 30-10-2016 16:31 by F.Jacobse Profiel van F.Jacobsehttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

Dag 2 alweer.




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 30-10-2016 16:36 by Negatieveling Profiel van Negatieveling

Ondertussen ben ik best wel een beetje benieuwd wat TUFKAM in het verleden dan wel niet heeft uitgespookt om zo'n überpermban over zich af te roepen.



TUFKAM
The User Formerly Known As Mental
Usericon van TUFKAM
Posted 30-10-2016 16:46 by TUFKAM Profiel van TUFKAM

In mijn eigen beleving vrij weinig...
Maar daar zullen de vroegere mods anders over denken


TUFKAM


TUFKAM
The User Formerly Known As Mental
Usericon van TUFKAM
Posted 30-10-2016 16:47 by TUFKAM Profiel van TUFKAM

quote:
Op 30 oktober 2016 16:31 schreef F.Jacobse het volgende:
Dag 2 alweer.





normaal was het binnen de vijftig posts dikke doei


TUFKAM


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 30-10-2016 16:49 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl

Toen kwamen de mods waarschijnlijk ook meer dan 1x per week online om een spam-topic dicht te gooien.

[Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 30-10-2016 16:49]


Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 30-10-2016 16:54 by Negatieveling Profiel van Negatieveling

quote:
Op 30 oktober 2016 16:46 schreef TUFKAM het volgende:
In mijn eigen beleving vrij weinig...
Maar daar zullen de vroegere mods anders over denken


Het moet toch wel vrij gortig zijn geweest, aangezien het bij herhaling harvesten van mail-adressen om die vervolgens te gebruiken om mensen ongewenst op puberale wijze lastig te vallen schijnbaar geen consequenties heeft.



Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 30-10-2016 16:55 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl

Stommy?


Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 30-10-2016 17:04 by BenKnuckles (Speciaal lid) Profiel van BenKnuckles

quote:
Op 30 oktober 2016 16:54 schreef Negatieveling het volgende:
Het moet toch wel vrij gortig zijn geweest, aangezien het bij herhaling harvesten van mail-adressen om die vervolgens te gebruiken om mensen ongewenst op puberale wijze lastig te vallen schijnbaar geen consequenties heeft.

Die moet je me even uitleggen.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 30-10-2016 17:07 by Mark Profiel van Mark

Is wel balen, zit je met een vooropgezet trolaccount en dan bannen ze het niet. Nou zit je aan die nick vast

[Dit bericht is gewijzigd door Mark op 30-10-2016 17:08]


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 30-10-2016 17:14 by F.Jacobse Profiel van F.Jacobsehttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

Ik vind de nick vrij vet, hehe.

Beter dan spuugborstel.

Sorry!




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


TUFKAM
The User Formerly Known As Mental
Usericon van TUFKAM
Posted 30-10-2016 17:16 by TUFKAM Profiel van TUFKAM

quote:
Op 30 oktober 2016 16:54 schreef Negatieveling het volgende:
Het moet toch wel vrij gortig zijn geweest, aangezien het bij herhaling harvesten van mail-adressen om die vervolgens te gebruiken om mensen ongewenst op puberale wijze lastig te vallen schijnbaar geen consequenties heeft.


Tsja, jij ziet het zo. Ik was lang niet zo erg als een CoenV bijvoorbeeld, vind ik dan. En ik vond die gast ook niet zo heel erg. Laten we het er maar op houden dat je onder de mods van toen nogal wat tere zieltjes had.


TUFKAM


TUFKAM
The User Formerly Known As Mental
Usericon van TUFKAM
Posted 30-10-2016 17:17 by TUFKAM Profiel van TUFKAM

quote:
Op 30 oktober 2016 17:07 schreef Mark het volgende:
Is wel balen, zit je met een vooropgezet trolaccount en dan bannen ze het niet. Nou zit je aan die nick vast


Och ik vind hem wel wat hebben hahaha
iig maak ik me wel altijd kenbaar

behalve toen ten tijde van Crypt666


TUFKAM


StaalCore
Usericon van StaalCore
Posted 30-10-2016 17:22 by StaalCore Profiel van StaalCore

quote:
Op 30 oktober 2016 17:17 schreef TUFKAM het volgende:
Och ik vind hem wel wat hebben hahaha
iig maak ik me wel altijd kenbaar

behalve toen ten tijde van Crypt666


Was dat ten tijde van je knip- en pakwerk voor wat betreft filmtopics bij een niet nader te noemen en helaas reeds ter ziele gegaan hardcoreforum?

Ik neem aan dat je, na je ontmaskering, hier zelf ook hartelijk om heb kunnen lachen?


Harm's Way


TUFKAM
The User Formerly Known As Mental
Usericon van TUFKAM
Posted 30-10-2016 17:25 by TUFKAM Profiel van TUFKAM

quote:
Op 30 oktober 2016 17:22 schreef StaalCore het volgende:
Was dat ten tijde van je knip- en pakwerk voor wat betreft filmtopics bij een niet nader te noemen en helaas reeds ter ziele gegaan hardcoreforum?

Ik neem aan dat je, na je ontmaskering, hier zelf ook hartelijk om heb kunnen lachen?


niet alleen die film shit er was nog veel meer.
liep best ok tot er een paar de sherlock begonnen uit te hangen toen was het vrij snel gedaan

en zeker wel. helemaal toen mensen het doorkregen en zich pissig maakten om wie het was


TUFKAM


StaalCore
Usericon van StaalCore
Posted 30-10-2016 17:26 by StaalCore Profiel van StaalCore

quote:
Op 30 oktober 2016 17:25 schreef TUFKAM het volgende:
niet alleen die film shit er was nog veel meer.
liep best ok tot er een paar de sherlock begonnen uit te hangen toen was het vrij snel gedaan

en zeker wel. helemaal toen mensen het doorkregen en zich pissig maakten om wie het was




Harm's Way


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen