|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Wie is er nog meer fan ? Ik al sinds zijn big brother dagen. TUFKAM |
|
Onslaught! Hij heeft nog gepost in het big brother/utopia topic. Meteen pagina 1. http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/2389475/1?hl=utopia Hij had een tijdje geleden een het is uit video. Dat was... Tsja. Ik heb het niet allemaal gekeken, het duurde vrij lang. Met een vervolg, geloof ik. Wat een gedoe. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
beter dan goede tijden slechte tijden daarom ben ik fan. die vids van hem zijn nivo gilmore girls en dat is top drama TUFKAM |
|
ik noem hem altijd Frikandel Amsterdam haha TUFKAM |
|
Ik ken hem niet en weet ook niet wat het is... maar als ik filmpjes van die gast zie heb ik gelijk de neiging om mijn laptop kapot te trappen. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Damn de haat zit diep. TUFKAM |
|
Was dat niet die jongen die jankende video's van zichzelf online gooide toen het uit was met z'n vriendin? :') I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
Zijn youtube vids hebben indd een hoog drama gehalte ja. helaas heeft ie juist die pareltjes weer verwijderd haha TUFKAM |
|
Serieus? Ik vind dat zó'n raskneus. Niet te filmen. Zwaar defect aan de metacognitiviteit. En maar binken met zijn Big Brother.. "Trommelen omdat de maan er is, trommelen omdat de maan er niet is." |
|
quote:En nu een pedoseksuele relatie onderhoudt met een bakvis uit de V.S. "Trommelen omdat de maan er is, trommelen omdat de maan er niet is." |
|
Ik ben al siked voor de drama / huil vids als dat over is. laatste update die ik weet is dat ze hier komt wonen. wedden dat die het na een half jaar weer zat is hier. TUFKAM |
|
quote: +1. En hoi Kwijlgeest! ...niets is wat het lijkt... |
|
Is kwelgeest gebanned ? tssssk sommige leren het ook nooit wat heeft ie gedaan ? TUFKAM |
|
dickpic signature |
|
De nieuwe frikandel amsterdam video stelt een beetje teleur TUFKAM |
|
Dat had ik met de eerste video die ik zag al een beetje. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Ik hoop dat 'ie z'n eigen uitvaart ook gaat filmen, dan wil ik er wel een like aan kwijt. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Stukje gezien van die laatste video.. is 'ie een half uur aan het janken over mensen die janken dat er mensen zijn die bandshirts kopen van bands waar ze niet naar luisteren. :') Die gast is echt clueless. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Mooi samengevat inderdaad Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
hem altijd compleet genegeerd maar blijkbaar heb ik daardoor echt mooie debiele drama gemist |
|
Er is weer een nieuwe video ! wel een beetje saai dit keer. https://www.youtube.com/watch?v=S878RllHOpk&t=749s hij vind echt alles wat ie krijgt "great" LOL [Dit bericht is gewijzigd door TUFKAM op 21-02-2017 19:27] TUFKAM |
|
quote: En waarom denk je dat hij alles dat hij gratis krijgt great vindt? |
|
waarom denk je dat ZM zoveel kut vindt? OMDAT HET KUT IS! signature |
|
En last but not least een 'Black Coffee ist Krieg' mok. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |