|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
'k Heb totaal geen interesse in voetbal, maar gisteren op 't werk pronostiek Belgie - Rusland 1 - 3 ingevuld |
|
Yeah, mijn WK kan haast niet meer stuk, de Fransen en de Argentijnen gaan naar huis!!! lalala! Bla |
|
Wanneer spelen de belgen eigenlijk weer? Aangezien holland niet mee doet staat er niet zo'n handig schematje in de gids. |
|
quote: Wel in de Veronica gids van vorige week . Ze spelen geloof ik overmorgen weer. |
|
YES, de Belgen doen het maar weer hé, we gaan naar de tweede ronde. In de 2e ronde spelen we tegen Brazilie. Mijn pronostiek : Belgie - Brazilie 2-0 We gaan dat winnen ! Belgie Brazilie http://www.voidsales.com <<< International Distribution and Manufacture of Metal Clothes |
|
dat is wel errug optimistisch mag ik wel zeggen! Let´s bring back the METAL |
|
heeft het vaticaanstad eigenlijk een voetbalteam? |
|
quote: Ik denk dat dit een moeilijk 'potje' gaat worden voor België. Brazilië zal waarschijnlijk doorgaan naar de volgende ronde. the only pleasure is pain |
|
quote: Hmmm...de Duivels zijn nogal onvoorspelbaar...als je denkt dat ze een wereldmatch gaan spelen,bijten ze in het zand en omgekeerd...maar ik zou toch niet al te optimistisch zijn over de match tegen Brazilië...de Brazilianen zijn volgens mij beter getraind,werken meer samen(terwijl de Belgische spelers te weinig als één blok spelen en mekaar maar heel zelden echt aanvoelen)en beter op mekaar afgestemd... Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
Belgie - Brazilie 1 - 3 |
|
Maak daar maar 0-8 van ofzo.. Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
quote: Mekaar maar zelden aanvoelen???? Kijk naar het doelpunt tegen Tunesie, Strupar geeft een prachtige assist aan Wilmots. De doelpunten tegen Rusland,... Wat je zegt dat de Belgen mekaar niet aanvoelen, kan gewoon niet kloppen, anders haal je zelf de eindronde niet van een WK ! http://www.voidsales.com <<< International Distribution and Manufacture of Metal Clothes |
|
De Rode duivels voelen elkaar langs geen kanten aan. De eerste keer dat ze er min of meer als team stonden was tegen Rusland. Tegenover de toch wel mooie doelpunten die ze scoorden staan honderden passen die niet aankomen.. Ons duiveltjes sucken, maar ze hebben de eer toch weer mooi hoog gehouden door in de kwartfinales te geraken. En wat dat voor het WK geselecteerd worden betreft, geluk heeft er ook veel mee te maken hoor.. Van mij had Nederland er best mogen bij zitten, maar door een combinatie van dikke nekkerij met zweven tot gevolg en misfortune zitten ze er dus niet bij.. Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
quote: 100 passen die niet aankomen, misschien es goed naar de wedstrijd kijken hoor. Geluk dwing je af ! Iets wat de Hollanders blijkbaar niet kunnen http://www.voidsales.com <<< International Distribution and Manufacture of Metal Clothes |
|
Ik ben zelf ook Belg hoor.. Eentje met realiteitszin.. No offense, maar de rode duivels sucken en zullen dat blijven doen.. Al zal ik er niet minder hard om supporteren.. Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
In het station van Gent stonden ze grote Jupilerglazen uit te delen...met gehoornde bierblikjes erop gedrukt...speciale actie met zo'n kortingsbon... Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
Iedereen die de match heeft gezien moet gewoon toegeven dat wij de betere ploeg waren... Waarom? Waarom? Waarom? Zo heb ik ons Duivels nog nooit zien spelen.. Respect!!!!! Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
Absoluut respect voor de Belgen, ik had graag gezien dat ze gewonnen hadden. Zo goed spelen, dan wordt er een goal onterecht afgekeurd en dan scoren die verotte kanaries nog twee keer Maar ik drink een biertje op de knappe prestatie van de Belgen want ze hebben het Brazilie moeilijk gemaakt Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
respect voor belgie ik hoop echt niet dat brazilie wereld kampioen word.. |
|
die belgen, heel netjes voetbal, zeg. jammer dat ze verloren hebben, waren de betere ploeg. Oud Vuil. |
|
ik heb het niet gezien. jammer dat de belgen eruit liggen. |
|
Jammer mijn belgische vrienden, iig verder geraakt dan den nederlanders! Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
Bah, weer een wedstrijd beslist door een scheidsrechter. FIFA. Bazzio Attacks!!! |
|
Als zelfs de Nederlanders zeggen dat we unfair behandeld zijn Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |