|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Grindbashers heeft moeten afzeggen. Necrotaph zal zaterdag openen met een gezellige show vool Thrailer Thrash. [Dit bericht is gewijzigd door rajackar op 10-01-2017 10:05] |
|
Lekker he? |
|
Nou ja, ik weet niet of we er al zo vroeg zijn, hehe. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Zo, nog even een schaamteloze reminder : Morgen is het zover ! lampje |
|
Vandaag zelfs! Ik kom ook even kijken hoor.... |
|
Ander keertje! "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Jammer. Was erg leum! |
|
Er waren inderdaad een aantal mensen niet gekomen, maar dat snap ik helemaal. En er waren ook een hele hoop oude bekenden wél ! Ik heb me goed vermaakt, het was een waardige afsluiter van het jaartje Grindpad voor mij ! Of we nou goed gespeeld hebben weet ik niet, ik hoor nooit zoveel van de rest op het podium, hahaha. lampje |
|
Degelijk gespeeld hoor! Geluid begon prima, later werd het wat brijerig. |
|
Ik heb me ook uitstekend vermaakt! Je zou er bijna haai van worden Check ook de review van ZM: http://zwaremetalen.com/concertverslagen/distillator-grindpad-en-necrotaph-in-dbs Wel allemaal oude foto's btw. [Dit bericht is gewijzigd door rajackar op 31-01-2017 10:25] |
|
quote: Apart. Bij de meeste concerten is het geluid in het begin kut, maar word dan beter. |
|
quote: Ik vond dat ook apart ja. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |