|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Ohja, z'n broek zakte steeds van z'n kont af |
|
quote: Da's Dour. KVLT. THE GAME IS KVLT. |
|
Dour legt me doorgaans inderdaad geen windeieren. https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
Undeclinable ambuscade lijkt me leuk nog eens te zien, mits ze enkel materiaal van de eerste 2 platen spelen. Onder de categorie nostalgie! Ik geloof 1997 moshpit onder een groot stuk plastic in een hoosbui tijdens hun show, om nooit te vergeten |
|
UA heb ik in '96 nog op Lowlands gezien. Die pit was er wel een beetje over toen. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Die naam zegt me iets. Ga ik eens even beluisteren. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
quote: Echt iets voor u, Jack. KVLT. THE GAME IS KVLT. |
|
quote: Coole cover van Sounds Of Silence, maar voor de rest KVLT. THE GAME IS KVLT. |
|
quote: Was zo, tot 2005. Sindsdien is Dour wat beginnen doen aan de pisgeur en de zakken met stront, en is het allemaal wat leefbaarder geworden. KVLT. THE GAME IS KVLT. |
|
Turning point! Ongeacht alle andere brol die er gaat spelen, ga ik zo aanwezig zijn (tenzij ze ook losse zaalshows gaan doen). discogs sale list: https://www.discogs.com/seller/williamblake?sort=artist%2Casc |
|
afwezig: - F.Jacobse - ND - ik aanwezig: - Antifa signature |
|
quote: Die kunnen dat niet betalen... discogs sale list: https://www.discogs.com/seller/williamblake?sort=artist%2Casc |
|
O. is het betalend.? signature |
|
quote: H2O is ook weer mooi I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Wat te denken van de terugkeer van Thrice?! Zeker ook hype voor Deftones, Underoath, H2O, Turning Point, Deafheaven, The Menzingers, Oathbreaker, He Is Legend, en Bent Life. Vorig jaar Groezrock gemist, maar dit jaar weer. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Turning point cancelt, dus skippen. discogs sale list: https://www.discogs.com/seller/williamblake?sort=artist%2Casc |
|
Jammer inderdaad. Ach, zie ik Bruality Will Prevail eens. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Ook skippen, te veel andere dingen te doen. Alle hoop op Ieperfest dit jaar. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Ben er weer bij. Paar coole namen. De Ieperfest line-up vind ik erg mager dit jaar. Na zeven edities aanwezig skip ik die. [Dit bericht is gewijzigd door Northward op 25-04-2017 16:15] |
|
Binnenkort verslagje op de frontpage van de zaterdag, maar hier een AsIce versie: ++ - Brutality Will Prevail (jajajajaja, echt waar. Teringveel oude nummers en dan ook nog eens teringvet gespeeld) - Cocaine Piss (hele toffe Belgische band) - Catering van Just Like Your Mom. Ieder jaar weer smullen, kudos! + - Oathbreaker - Deafheaven - Cro-Mags - The Menzingers - Thrice (relatief sfeerloze bedoening) - Stick To Your Guns (vette show op het kleine podium, maar het ging wel heel erg op de automatische piloot. Het publiek maakte er een tof optreden van) +/- - mewithoutYou (rukgeluid) --- - Deftones (wów, wat een slecht geluid. Ik kon denk ik drie keer het gespeelde nummer herkennen.) - Geen rugzak festivalterrein op (en dat dan pas bij de vierde security check melden) - Geen geld kunnen pinnen op festivalterrein, en daardoor weinig merch kunnen kopen Over de hele breedte een matige editie. Groezrock blijft een uitermate sfeerloos festival en begint qua festivalervaring heel erg achter te lopen op de vernieuwingen van Nederlandse festivals als Best Kept Secret. Maarja, een algehele hogere levensstandaard op een punk/hardcore-festival is wellicht een contradictio in terminis. Ik begin er met het huidige format te oud voor te worden in ieder geval. Dingen als niet geld kunnen pinnen op het festivalterrein en bezoekers niet tijdig informeren omtrent het niet toestaan van rugzakken op het festivalterrein is gewoon ontzettend dom/Belgisch. Waarom gaan dergelijke dingen bij de 26e editie dan ineens fout? Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Mooie editie. + Cro-Mags, Nothington, Brutus, Deafheaven, Incendiary, Cock Sparrer, Gorilla Biscuits + Lekker weer, kleinere opzet, goede hangouts - Deftones: ruk geluid inderdaad @iPim: Er was een pinautomaat net buiten de ingang. |
|
quote: Even ter verdediging van het festival... Aangezien ik twee keer heb gepind (vlak naast de ingang) was het dus wel mogelijk. Het rugzakkenverbod was al weken voordien aangekondigd in de pers, stond op de site vermeld en er hing een gigantische waarschuwing boven de ingang (als je die niet opmerkt, sta je idd mss aan de vierde check met je mond vol rugzak). When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Enkel op zaterdag geweest wegens andere verplichtingen op zondag: +++ (x 1000) Anti-Flag (Er stond geloof ik ook drie ker zoveel volk bij hen dan in de voor 1/3 gevulde tent bij Deftones, dat wil wat zeggen). ++ Stick to your Guns Strike Anywhere + Brutality will prevail Trade Wind - Wolf Down (muzikaal nog te pruimen, maar die vocalen trek ik echt niet) Cocaine Piss (idem) Mezingers (ik stel voor dat de naam wordt veranderd in The Meezingers, want meer stelt het muzikaal niet voor) --- (x 1000) Swingin' Utters (gemist door foute info in het programmaboekje ) When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote: quote: Daar zat tot minstens 15:00 uur geen geld in hoor :') Daar kon ik lekker m'n pincode veranderen of m'n saldo inzien. Super handig! De website belooft dat er 24 uur per dag een ATM beschikbaar zou zijn om geld uit te trekken, maar de sponsor KBC had kennelijk andere plannen. quote: Zou je aan kunnen wijzen waar dat op de site van Groezrock vermeld stond? Ik heb alle laatste nieuwsberichten op de website afgestruind en niks gevonden. Tevens niks bij 'general info', 'FAQ', of nota bene 'lockers'. Ook niks gevonden van Groezrock op hun Facebookpagina of event. Achteraf zag ik inderdaad een bericht op de roddelsite HLN.be, maar dat lijkt me nou niet de effectiefste manier om je bezoekers te informeren, nietwaar? Ik zag op Facebook voldoende berichten van verontwaardigde festivalgangers die ook geen lucht hadden gekregen van de no-backpack-regel, idem toen ik voor het eerst het terrein op ging. Lijkt me toch zeer gebrekkige communicatie. quote: Ik heb niet een dergelijke 'gigantische' waarschuwing gezien. Pas bij de allerlaatste check zag ik een miniscuul foto'tje met een plaatje dat tassen niet toegestaan waren. [Dit bericht is gewijzigd door iPim op 02-05-2017 16:39] Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |