IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Groezrock 2017 (29-30 april, Meerhout BE) Vorige pagina | Volgende pagina
Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 26-11-2016 18:22 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

En toen kreeg ie een hele Dixie voor z'n harses?


Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 27-11-2016 14:12 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

quote:
Op 26 november 2016 17:26 schreef Count Steel het volgende:
Daar was ik ooit bij, verschrikkelijk. Strontlam met z'n leuter tussen z'n benen geklemd vragen of er zoveel mogelijk shit naar hem gegooid kon worden. Bijzonder optreden idd


Ohja, z'n broek zakte steeds van z'n kont af


Hristo
Usericon van Hristo
Posted 27-11-2016 16:38 by Hristo Wijzig reactieProfiel van HristoQuote dit bericht

quote:
Op 25 november 2016 22:19 schreef powertieke het volgende:
Dit is toch dat festival waar belachelijk veel gestolen wordt op de camping?


Da's Dour.


KVLT. THE GAME IS KVLT.


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 27-11-2016 18:29 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

Dour legt me doorgaans inderdaad geen windeieren.



ADHD
Goreju!
Usericon van ADHD
Posted 27-11-2016 21:39 by ADHD Wijzig reactieProfiel van ADHDQuote dit bericht

Undeclinable ambuscade lijkt me leuk nog eens te zien, mits ze enkel materiaal van de eerste 2 platen spelen.
Onder de categorie nostalgie! Ik geloof 1997 moshpit onder een groot stuk plastic in een hoosbui tijdens hun show, om nooit te vergeten


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 27-11-2016 21:53 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

UA heb ik in '96 nog op Lowlands gezien. Die pit was er wel een beetje over toen.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 28-11-2016 9:15 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

Die naam zegt me iets. Ga ik eens even beluisteren.


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


Hristo
Usericon van Hristo
Posted 28-11-2016 19:24 by Hristo Wijzig reactieProfiel van HristoQuote dit bericht

quote:
Op 28 november 2016 9:15 schreef PandroidJack het volgende:
Die naam zegt me iets. Ga ik eens even beluisteren.


Echt iets voor u, Jack.


KVLT. THE GAME IS KVLT.


Hristo
Usericon van Hristo
Posted 28-11-2016 19:25 by Hristo Wijzig reactieProfiel van HristoQuote dit bericht

quote:
Op 27 november 2016 21:53 schreef Onweerwolf het volgende:
UA heb ik in '96 nog op Lowlands gezien. Die pit was er wel een beetje over toen.


Coole cover van Sounds Of Silence, maar voor de rest


KVLT. THE GAME IS KVLT.


Hristo
Usericon van Hristo
Posted 28-11-2016 19:26 by Hristo Wijzig reactieProfiel van HristoQuote dit bericht

quote:
Op 27 november 2016 18:29 schreef Negatieveling het volgende:
Dour legt me doorgaans inderdaad geen windeieren.


Was zo, tot 2005.

Sindsdien is Dour wat beginnen doen aan de pisgeur en de zakken met stront, en is het allemaal wat leefbaarder geworden.


KVLT. THE GAME IS KVLT.


williamblake
Usericon van williamblake
Posted 27-12-2016 14:12 by williamblake Wijzig reactieProfiel van williamblakeQuote dit bericht

Turning point!
Ongeacht alle andere brol die er gaat spelen, ga ik zo aanwezig zijn (tenzij ze ook losse zaalshows gaan doen).



Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 27-12-2016 14:18 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht


afwezig:

- F.Jacobse
- ND
- ik



aanwezig:

- Antifa


signature


williamblake
Usericon van williamblake
Posted 27-12-2016 14:44 by williamblake Wijzig reactieProfiel van williamblakeQuote dit bericht

quote:
Op 27 december 2016 14:18 schreef Hypnos het volgende:
aanwezig:

- Antifa


Die kunnen dat niet betalen...



Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 27-12-2016 16:19 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

O. is het betalend.?


signature


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 27-12-2016 22:01 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

quote:
Op 27 december 2016 14:12 schreef williamblake het volgende:
Turning point!
Ongeacht alle andere brol die er gaat spelen, ga ik zo aanwezig zijn (tenzij ze ook losse zaalshows gaan doen).

H2O is ook weer mooi


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 27-12-2016 22:26 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Wat te denken van de terugkeer van Thrice?!

Zeker ook hype voor Deftones, Underoath, H2O, Turning Point, Deafheaven, The Menzingers, Oathbreaker, He Is Legend, en Bent Life.

Vorig jaar Groezrock gemist, maar dit jaar weer.


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


williamblake
Usericon van williamblake
Posted 25-04-2017 14:08 by williamblake Wijzig reactieProfiel van williamblakeQuote dit bericht

Turning point cancelt, dus skippen.



iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 25-04-2017 14:09 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Jammer inderdaad. Ach, zie ik Bruality Will Prevail eens.


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 25-04-2017 14:36 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Ook skippen, te veel andere dingen te doen. Alle hoop op Ieperfest dit jaar.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Northward
Usericon van Northward
Posted 25-04-2017 16:15 by Northward Wijzig reactieProfiel van NorthwardQuote dit bericht

Ben er weer bij. Paar coole namen. De Ieperfest line-up vind ik erg mager dit jaar. Na zeven edities aanwezig skip ik die.


[Dit bericht is gewijzigd door Northward op 25-04-2017 16:15]


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 01-05-2017 23:40 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Binnenkort verslagje op de frontpage van de zaterdag, maar hier een AsIce versie:

++
- Brutality Will Prevail (jajajajaja, echt waar. Teringveel oude nummers en dan ook nog eens teringvet gespeeld)
- Cocaine Piss (hele toffe Belgische band)
- Catering van Just Like Your Mom. Ieder jaar weer smullen, kudos!

+
- Oathbreaker
- Deafheaven
- Cro-Mags
- The Menzingers
- Thrice (relatief sfeerloze bedoening)
- Stick To Your Guns (vette show op het kleine podium, maar het ging wel heel erg op de automatische piloot. Het publiek maakte er een tof optreden van)

+/-
- mewithoutYou (rukgeluid)

---
- Deftones (wów, wat een slecht geluid. Ik kon denk ik drie keer het gespeelde nummer herkennen.)
- Geen rugzak festivalterrein op (en dat dan pas bij de vierde security check melden)
- Geen geld kunnen pinnen op festivalterrein, en daardoor weinig merch kunnen kopen

Over de hele breedte een matige editie. Groezrock blijft een uitermate sfeerloos festival en begint qua festivalervaring heel erg achter te lopen op de vernieuwingen van Nederlandse festivals als Best Kept Secret. Maarja, een algehele hogere levensstandaard op een punk/hardcore-festival is wellicht een contradictio in terminis. Ik begin er met het huidige format te oud voor te worden in ieder geval. Dingen als niet geld kunnen pinnen op het festivalterrein en bezoekers niet tijdig informeren omtrent het niet toestaan van rugzakken op het festivalterrein is gewoon ontzettend dom/Belgisch. Waarom gaan dergelijke dingen bij de 26e editie dan ineens fout?



Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Northward
Usericon van Northward
Posted 02-05-2017 8:39 by Northward Wijzig reactieProfiel van NorthwardQuote dit bericht

Mooie editie.

+ Cro-Mags, Nothington, Brutus, Deafheaven, Incendiary, Cock Sparrer, Gorilla Biscuits
+ Lekker weer, kleinere opzet, goede hangouts
- Deftones: ruk geluid inderdaad

@iPim: Er was een pinautomaat net buiten de ingang.


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 02-05-2017 10:57 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 1 mei 2017 23:40 schreef iPim het volgende:
Binnenkort verslagje op de frontpage van de zaterdag, maar hier een AsIce versie:

++
- Brutality Will Prevail (jajajajaja, echt waar. Teringveel oude nummers en dan ook nog eens teringvet gespeeld)
- Cocaine Piss (hele toffe Belgische band)
- Catering van Just Like Your Mom. Ieder jaar weer smullen, kudos!

+
- Oathbreaker
- Deafheaven
- Cro-Mags
- The Menzingers
- Thrice (relatief sfeerloze bedoening)
- Stick To Your Guns (vette show op het kleine podium, maar het ging wel heel erg op de automatische piloot. Het publiek maakte er een tof optreden van)

+/-
- mewithoutYou (rukgeluid)

---
- Deftones (wów, wat een slecht geluid. Ik kon denk ik drie keer het gespeelde nummer herkennen.)
- Geen rugzak festivalterrein op (en dat dan pas bij de vierde security check melden)
- Geen geld kunnen pinnen op festivalterrein, en daardoor weinig merch kunnen kopen

Over de hele breedte een matige editie. Groezrock blijft een uitermate sfeerloos festival en begint qua festivalervaring heel erg achter te lopen op de vernieuwingen van Nederlandse festivals als Best Kept Secret. Maarja, een algehele hogere levensstandaard op een punk/hardcore-festival is wellicht een contradictio in terminis. Ik begin er met het huidige format te oud voor te worden in ieder geval. Dingen als niet geld kunnen pinnen op het festivalterrein en bezoekers niet tijdig informeren omtrent het niet toestaan van rugzakken op het festivalterrein is gewoon ontzettend dom/Belgisch. Waarom gaan dergelijke dingen bij de 26e editie dan ineens fout?




Even ter verdediging van het festival...
Aangezien ik twee keer heb gepind (vlak naast de ingang) was het dus wel mogelijk.
Het rugzakkenverbod was al weken voordien aangekondigd in de pers, stond op de site vermeld en er hing een gigantische waarschuwing boven de ingang (als je die niet opmerkt, sta je idd mss aan de vierde check met je mond vol rugzak).


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 02-05-2017 11:04 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

Enkel op zaterdag geweest wegens andere verplichtingen op zondag:

+++ (x 1000)

Anti-Flag (Er stond geloof ik ook drie ker zoveel volk bij hen dan in de voor 1/3 gevulde tent bij Deftones, dat wil wat zeggen).

++

Stick to your Guns
Strike Anywhere

+
Brutality will prevail
Trade Wind

-

Wolf Down (muzikaal nog te pruimen, maar die vocalen trek ik echt niet)
Cocaine Piss (idem)
Mezingers (ik stel voor dat de naam wordt veranderd in The Meezingers, want meer stelt het muzikaal niet voor)

--- (x 1000)

Swingin' Utters (gemist door foute info in het programmaboekje )



When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 02-05-2017 16:28 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 2 mei 2017 8:39 schreef Northward het volgende:
@iPim: Er was een pinautomaat net buiten de ingang.



quote:
Op 2 mei 2017 10:57 schreef Count Usher het volgende:
Aangezien ik twee keer heb gepind (vlak naast de ingang) was het dus wel mogelijk.



Daar zat tot minstens 15:00 uur geen geld in hoor :') Daar kon ik lekker m'n pincode veranderen of m'n saldo inzien. Super handig! De website belooft dat er 24 uur per dag een ATM beschikbaar zou zijn om geld uit te trekken, maar de sponsor KBC had kennelijk andere plannen.

quote:
Op 2 mei 2017 10:57 schreef Count Usher het volgende:
Het rugzakkenverbod was al weken voordien aangekondigd in de pers, stond op de site vermeld



Zou je aan kunnen wijzen waar dat op de site van Groezrock vermeld stond? Ik heb alle laatste nieuwsberichten op de website afgestruind en niks gevonden. Tevens niks bij 'general info', 'FAQ', of nota bene 'lockers'. Ook niks gevonden van Groezrock op hun Facebookpagina of event. Achteraf zag ik inderdaad een bericht op de roddelsite HLN.be, maar dat lijkt me nou niet de effectiefste manier om je bezoekers te informeren, nietwaar? Ik zag op Facebook voldoende berichten van verontwaardigde festivalgangers die ook geen lucht hadden gekregen van de no-backpack-regel, idem toen ik voor het eerst het terrein op ging. Lijkt me toch zeer gebrekkige communicatie.

quote:

en er hing een gigantische waarschuwing boven de ingang (als je die niet opmerkt, sta je idd mss aan de vierde check met je mond vol rugzak).


Ik heb niet een dergelijke 'gigantische' waarschuwing gezien. Pas bij de allerlaatste check zag ik een miniscuul foto'tje met een plaatje dat tassen niet toegestaan waren.

[Dit bericht is gewijzigd door iPim op 02-05-2017 16:39]


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen