|
Auteur: |
|
|
|
|
Had hier bijzonder graag bijgeweest... |
|
Zo goed. I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
Mwa. |
|
quote: Ben je geweest? Hoe was het? |
|
quote: Waar alle bands prima speelden stak Black Cilice er met kop en schouders bovenuit. Intens en ontzettend hard optreden, geen pauzes en prima geluid ook. I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
Ik vond Warden wel een beetje gênant. Alle ‘sepulchral ambient’ kwam van een tape en daar stond iemand matig overheen te bassen. Niet best. Faceless Entity was wel prima, maar rommelig. Leed helaas wat onder het geluid. Folteraar vond ik tof. Geen onzin, gewoon de zaal kapot spelen in, wat was het, een kwartier? Black Cilice was goed, ja, érg strak. Alleen de vocalen gingen me wat tegenstaan. Erg eenzijdig en dan die bak echo erover… |
|
Vanavond alweer? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
Index / Concerten |