|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Dat en de "NO Black Metal" inderdaad. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
je zegt het signature |
|
Presente! Laat maar weten of ik nog iets mee kan nemen voor iemand (CD's, LP's of cassettes dus). |
|
Suffocation was wel de band van de dag ja . Voor het overige niet veel geweldige optredens gezien, al was Candlemass zoals verwacht wel erg goed en Ulcerate ook best intens. Maar altijd een gezellig festival, ongeacht de line-up. Faustian Spirit of the Earth |
|
quote: Een (Belgisch) festival zonder een frietkraam Nou moe. Dat maak je toch ook niet vaak mee. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
Zo, dat was een leuk feestje! Goede optredens gezien van Goat Torment, Ulcerate, Vital Remains, Angelcorpse en Suffocation. Leuk festival en idd niet al te groot. Helaas waren er ook wat minpunten: Nazi's bij Angelcorpse en een tip voor de organisatie: Koop een scanner, want handmatig namen afstrepen bij de entree is niet meer van deze tijd. Gevolg: Uur in de rij gestaan en zo Uada moeten missen. |
|
In Wallonië is zo'n jobcreatie broodnodig. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
++ Kleinschalig Een van de goat bands klonk best heel oké Ulcerate Vital Remains Suffocation (het is gewoon niet hetzelfde, maar wel lekker) Possessed Candlemass was fantastisch Bofferding Geen blubber ellende Podium in een tent - Voedsel op terrein, alleen de plantaardige kebab optie was goed te doen Rijen bij de dixies, overstromende pisbakken Kersenmeukbier Uur in de rij in de regen en Uada moeten missen wegens handmatig afstrepen van namen Camping DJ met bananen fetisj in de ochtend, gewoon NEE Mooi festival, volgend jaar denk ik wel weer naar toe. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 21-08-2017 17:45] |
|
quote:Dat had ik kunnen zijn! Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
De wc status was inderdaad wel een beetje matig, ik was wel weer blij dat ik een man ben. |
|
De punten die hierboven al aangegeven werden als minpunten waren inderdaad op zijn Waals georganiseerd. Dat is niet alleen bij een festival als dit maar ook bij andere uitgaansgelegenheden zoals extravagantere happenings in Waalse clubs. |
|
quote: Inderdaad. quote: Waren wij ook blij mee, jij hendelvinder! |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |