|
Auteur: |
|
|
Misschien handig om er een email adres of zo bij te zetten. ZM kent geen PM namelijk [Dit bericht is gewijzigd door rajackar op 29-12-2016 13:58] |
|
PM! That we build great walls, but for our sins. We open up the gates and let the assassins in. |
|
Hoeveel gage betalen jullie precies? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Ik gok op precies niets, hehe. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: Da wist ik nie maar via ... Appie.Thrasher@gmail.com |
|
quote: We gaan geen hoofdprijs betalen voor die startplekken.. Maar alles in overleg.. Hebben al diverse aanmeldingen btw Appie |
|
quote: Wie? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Rouwend in de Mist? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Dat valt me dan reuze mee. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: Was die bijna vergeten ...the man on moon smiles and he says: www.audiovisueelontwerp.nl & www.soundclick.com/bands/5/extinguishedfire.htm |
|
En waar moet dit nu al beruchte Fuizenfest plaats vinden? |
|
quote: Aan het gebrekkige taalgebruik te zien ergens in Belgenland. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Riel (naast Tilburg) |
|
Fuizenfest moet wel een mooie plek zijn om te spelen, naar wat ik van een bevriende band begreep. Toch heb ik altijd een beetje moeite met dit soort, meestal gageloze concepten. Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
quote: Volgens mij heb ik nergens gezegd dat het voor niets moest?? Alleen dat we niet de hoofdprijs gaan betalen. En ja ik vind dat de meeste beginnende bands hier in NL veel te veel durven te vragen, en dan achteraf zeuren dat ze nergens mogen optreden. En wat is er overigs verkeerd om beginnende bands een kans te geven? Weet dat toen ik jaren geleden zelf alleen maar in ons oefenkot zat, graag zo'n kans had gehad om eens ervaring op te doen. |
|
Maar hoeveel bieden jullie dan wel? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Daar zit ook zeker wat in, en wellicht was ik iets te kort door de bocht. Ik kom (vooral op Facebook) helaas iets te vaak oproepjes in de trant van "Band gezocht! Moet de hele avond komen spelen voor een stampvolle kroeg, geen backline aanwezig, liefst ook eigen PA meenemen, helaas geen gage beschikbaar en max 4 comsumpties per bandlid." "Ja maar het is vet goeie reclame voor je band!!1!" Nee, het is keihard binnenlopen op de drankomzet en bands die moeten repeteren, sjouwen, investeren en reizen kunnen naar de kloten lopen. Ik zit op Facebook in een of andere groep met last-minute bands/shows gezocht en het is echt schrijnend wat daar soms voorbijkomt. Als jullie inderdaad lokale/beginnende bands uitnodigen en die ook een gage betalen, al is dat niet de hoofdprijs, is dat alleen maar lovenswaardig, iets dat meer festivals zouden moeten doen. Succes met de zoektocht! Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
quote: Mee eens! En ook het bands boeken-maar-de-toegezonden-rider-niet-lezen is erg irritant zo af en toe. Zowel qua geluid als speciale noodzakelijke voorzieningen... (Suikervrije versnaperingen bijvoorbeeld). |
Index / Concerten |