![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik vind Darkthrone dan weer klinken alsof een aangeschoten puber een stofzuiger op het goedkoopste Zoom pedaaltje heeft aangesloten ![]() ![]() ![]() When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
Tsja, het is iets met smaak en en zo. En natuurlijk iets met mijn goede smaak en met jouw slechte. ![]() ![]() "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
|
Over Wansmaak valt niet te twisten. (ja, ik gebruik deze zin gewoon wéér !) Darkthrone's a Blaze en Queensryche's Operation zijn allebei klassiekers, dat zal niemand betwisten (ook al vind je één van de 2 helemaal nergens naar klinken). Darkthone's a Blaze .... Ik ben niet zo van de Blackmetal, maar de grimmige sfeer die deze plaat ademt, heb ik nooit op iets anders gehoord. Heerlijk. lampje ![]() |
|
quote: Absoluut, maar deze komt erg in de buurt vanaf 9:58 [Dit bericht is gewijzigd door Ktulu op 08-01-2017 13:06] Primal Creation - modern thrash metal - YouTube ![]() |
|
Voor dat Summoning nummer geldt dan ook het intro (Rhun) van Stronghold, is hetzelfde stukje. Wat mij stoort aan het outro/laatste nummer, is dat debiele stukje Engels. Ik verstond nooit wat ze zongen en nu ik het weet haal ik het er nog niet uit, zo slecht wordt het gearticuleerd/beklemtoond. edit: ze spreken dus de zin 'Now behold the awful price of treason' een paar keer uit. Succes met ontcijferen. Hafgufa ![]() |
|
Dat sample (uit Braveheart) is iets eerder in het nummer. Ik kan me niet voorstellen dat dat niet te verstaan is. Daarna wordt, iets onduidelijker, "through dreams I influence mankind" herhaald. Sample uit de film Legend. edit: het outro begint wat mij betreft dan ook rond een minuut of zes. [Dit bericht is gewijzigd door zodiac lung op 08-01-2017 19:56] ![]() |
|
Je hebt helemaal gelijk ![]() Hafgufa ![]() |
![]() |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |