|
Auteur: |
|
|
Deze fantastische Nederlandse blackmetalband verdient een eigen topic. Gitarist O speelt ook in Galg, Iskander en Lubbert Das. Op 23 januari zal de tweede plaat genaamd Dede Kondre verschijnen. Hier zijn al twee tracks van te beluisteren: Waterzucht Beluister het debuutalbum Dor, ook op name-your-price basis te downloaden op Bandcamp: |
|
O. benieuwd! signature |
|
Klinkt prima. |
|
Inmiddels is het nieuwe album te beluisteren: Dede Kondre |
|
Dor was in ieder geval een sterke plaat. Ik zet de cassette nog wel eens op. |
|
|
|
Beide platen op voorraad: |
|
|
|
prima hoor signature |
|
Plaat begint te groeien. |
|
Dat nummer met mondharmonica, ik dacht Waterzucht, is werkelijk briljant. Alsof Ennio Morricone even komt meekijken. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
Aankomend weekend in Utrecht. Headlineshow voor Turia met nieuw material. Ook zal de split met Vilkacis verkrijgbaar zijn op LP en CS. [Dit bericht is gewijzigd door Afschuwelijk op 07-06-2018 1:53] |
|
Nice signature |
|
Ga ze vanavond voor het eerst zien, ze spelen in Breda. Ben zeer benieuwd. |
|
En dat optreden beviel, ondanks het matige geluid, prima! Goede sfeer. Hele sympathieke lui ook. |
|
Nieuwe track: De nieuwe plaat heet Degen van Licht en verschijnt op 14 februari via Eisenwald/Haeresis Noviomagi. |
|
signature |
|
Nice! |
|
Nog nieuwere track: Heel gaaf nummer! |
|
De volledige nieuwe plaat: |
|
Indrukwekkende plaat, wederom erg goed. |
|
Tegenvallend, meer van hetzelfde. That we build great walls, but for our sins. We open up the gates and let the assassins in. |
|
Goede plaat, maar ik merk dat de speelduur voor deze speelstijl iets te lang is om boeiend te blijven. |
|
Sterke liveset vanuit Doornroosje (Nijmegen): |
Index / Heavy Metal |