IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Best Hardcore Fest
schmierke
Usericon van schmierke
Posted 16-01-2017 14:17 by schmierke Wijzig reactieProfiel van schmierkeQuote dit bericht

*Raylin
*Cutting Ties
*Pressure Pact
*With The Wolves


Zaal open: 20:00 uur
Aanvang: 20:30 uur
Entree: 3 euro(alleen verkoop aan de deur)
Lokatie todo Best


SonischeTitaan
Usericon van SonischeTitaan
Posted 16-01-2017 14:53 by SonischeTitaan Wijzig reactieProfiel van SonischeTitaanQuote dit bericht

Zekers, zekers.


[quote]Op 7 juni 2017 15:58 schreef Hypnos het volgende: Sonic Titan is het niet, die is lelijk[/quote]


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 16-01-2017 19:23 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Datum is ook wel handig


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 16-01-2017 20:05 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

http://www.thisishardcorefest.com/

Dit vind ik altijd wel een kek festivalletje.


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 16-01-2017 22:56 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Ieperfest wint het wel, heur. Vorig jaar vond ik de This Is Hardcore-lineup best tegenvallen. Niet zo verrassend als de voorgaande jaren. Eens in een interview met Joe Hardcore (man van dat Fest, en Shattered Realmzanger geweest enzo) dat hij zeer graag Jedi Mind Tricks eens wil boeken. Lijkt me wel heersend.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 16-01-2017 23:57 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

quote:
Op 16 januari 2017 22:56 schreef BenKnuckles het volgende:
Jedi Mind Tricks eens wil boeken. Lijkt me wel heersend.


Mijn gedacht.



TUFKAM
The User Formerly Known As Mental
Usericon van TUFKAM
Posted 17-01-2017 0:04 by TUFKAM Wijzig reactieProfiel van TUFKAMQuote dit bericht



BEST !!


TUFKAM


Northward
Usericon van Northward
Posted 17-01-2017 10:39 by Northward Wijzig reactieProfiel van NorthwardQuote dit bericht

Jedi Mind Tricks komt over een paar maanden ook naar NL

[Dit bericht is gewijzigd door Northward op 17-01-2017 10:39]


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 17-01-2017 12:40 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

is dat ook hardcore?


signature


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 17-01-2017 16:09 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Hardcore hiphop. Telt dat?

Kan hun muziek op plaat niet altijd goed hebben, maar ben wel heel benieuwd naar hoe het live uitpakt. Bedankt voor die tip van de NL-show! Eens zien of ze Bleggië ook doen.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 17-01-2017 17:07 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

hardcore hiphop? Dat is iets zoals geile grootmoeders. Het bestaat, maar je blijft er beter af.


signature


Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen