|
Auteur: |
|
|
Zekers, zekers. [quote]Op 7 juni 2017 15:58 schreef Hypnos het volgende: Sonic Titan is het niet, die is lelijk[/quote] |
|
Datum is ook wel handig |
|
Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Ieperfest wint het wel, heur. Vorig jaar vond ik de This Is Hardcore-lineup best tegenvallen. Niet zo verrassend als de voorgaande jaren. Eens in een interview met Joe Hardcore (man van dat Fest, en Shattered Realmzanger geweest enzo) dat hij zeer graag Jedi Mind Tricks eens wil boeken. Lijkt me wel heersend. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote: Mijn gedacht. https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
BEST !! TUFKAM |
|
Jedi Mind Tricks komt over een paar maanden ook naar NL [Dit bericht is gewijzigd door Northward op 17-01-2017 10:39] |
|
is dat ook hardcore? signature |
|
Hardcore hiphop. Telt dat? Kan hun muziek op plaat niet altijd goed hebben, maar ben wel heel benieuwd naar hoe het live uitpakt. Bedankt voor die tip van de NL-show! Eens zien of ze Bleggië ook doen. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
hardcore hiphop? Dat is iets zoals geile grootmoeders. Het bestaat, maar je blijft er beter af. signature |
Index / Concerten |