|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
River of Souls is een Deathdoom band uit Nederland, met voormalig leden van Judgement Day, World Funeral en Sinister : Bart de Greef - zang, Paul Beltman - gitaar, Benjamin Hoogers - basgitaar, Mike Klaassen - drums. River of Souls’ geluid kan omschreven worden als een lichtelijk progressieve en alternatieve versie van death doom, met een focus op heaviness en is gitaar geörienteerd. Of, zoals een recensent onlangs omschreef; “A cool slab of tasty metal in a robe of slightly progressive Death Doom” sept 2017 release : 'The Well of Urd' full length cd jan 2018 release : 'The Nihilist' ep. Reviews van 'The Well of Urd': http://www.riverofsouls.nl/reviews/ Meer info : Website: http://www.riverofsouls.nl/ Facebook: https://www.facebook.com/riverofsoulsband/ [Dit bericht is gewijzigd door Lampje op 10-01-2018 15:01] lampje |
|
Rock on! |
|
Zo... Ook maar meteen even de vertaalfouten uit de tekst gehaald, hahaha. [Dit bericht is gewijzigd door Lampje op 20-01-2017 0:08] lampje |
|
Klinkt goed, Lampje!! |
|
fijn ja signature |
|
even een nieuws update ! : We hebben een teaser op YouTube geplaatst van ons debuut album "The Well of Urd". Deze vijf minuten durende trailer geeft een voorproefje van alle 6 nummers van het album. En iets waar we nog een stukje blijer van worden : We hebben een nieuwe drummer : Mike Klaassen ! (aka Hierismike !) Hij zal te horen zijn op onze een aankomende EP, waarvan de opname eind april gepland staat. De EP zal vier tracks bevatten, met een totale speeltijd van 25 tot 30 minuten. [Dit bericht is gewijzigd door Lampje op 19-03-2017 22:56] lampje |
|
Nice! En optredens? "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
voorlopig nog niet, misschien in het najaar. lampje |
|
Het debuutalbum genaamd The Well of Urd is vandaag uitgekomen! Beluister via Spotify: The Well of Urd Koop het album: The Well of Urd (CD) Er zullen meer streamingmogelijkheden volgen. |
|
signature |
|
[Dit bericht is gewijzigd door Lampje op 06-09-2017 17:01] lampje |
|
lampje |
|
Lekkere plaat, heren. Gisteren ontvangen en draait nu al meerdere rondjes. Verwacht een positief verhaaltje op 1 oktober op LoM. |
|
ah ! Grappig om te ontdekken welke naam schuil gaat achter een username lampje |
|
Z'n vorige nick was duidelijker geweest, hehe. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: Insgelijks. Wim, zou je denken dat mijn vorige nick duidelijker was? [Dit bericht is gewijzigd door Buiksmurf op 15-09-2017 12:20] |
|
lampje |
|
Opgedoken in een jaarlijstje http://www.teethofthedivine.com/featured/teeth-of-the-divine-staff-picks-for-2017/4/ lampje |
|
De EP genaamd The Nihilist verschijnt op 24 januari en is hier te bestellen. The Nihilist zal ook een streamingmogelijkheid krijgen via Spotify. |
|
Gaaf nummer, lekkere riffs! Wel weird om Lampje in een band setting met een gitaar om te zien, maar dat is een kwestie van wennen, hahaha. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Zo gek is dat niet. Volgens de startpost hebben ze ook geen drummer. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Haha, die openingspost moet inderdaad aangepast worden qua line-up. Ik mis daar HierIsMike als drummert in. |
|
Ik begreep dat deze band een aanvraag gedaan had voor een erg mooie kleur patches. Mn maat, die die dingen maakt was iig helemaal geschokt dat ze niet zwart hoefden te zijn, hehe |
|
Hahaha ! Tja. Tja, de logo's van de beige zijn een beetje anders geworden dan de bedoeling was, maar toch zijn we er erg blij mee. En de zwart witte patches zijn super hoor !! quote: Goed plan. Ik heb de openingspost aangepast. quote: Thanks ! Is wel wat afwijkend van het andere materiaal, maar aan de andere kant, we hebben ook niet echt een standaard. quote: Hahaha ! Tja, binnenkort komt een studiolive sessie van Grindpad online. Zie je me weer achter een drumstel. [Dit bericht is gewijzigd door Lampje op 10-01-2018 15:59] lampje |
|
quote: Die maat had al gevraagd of ik de band kende, en of de aangevraagde kleur wel klopte, hehe EN al mijn orders daar zijn tot nu toe iets anders geworden dan gepland, maar wel altijd goede kwaliteit en blij mee. |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |