IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : 30 April: Napalm Death, Brujeria, Lock Up ea @ Patronaat, Haarlem
Sgeiterdt
Uitgebluste Bejaarde
Usericon van Sgeiterdt
Posted 26-01-2017 18:43 by Sgeiterdt Wijzig reactieProfiel van SgeiterdtQuote dit berichthttp://www.aratron.net

VORST IN DE GROND FEST:

NAPALM DEATH (UK)
BRUJERIA (MEX)
IRON REAGAN (USA)
IMPACT (ITA)
BOYCOT (NL)
NUCLEAR DEVASTATION (NL)
KANSALAISTOTTELEMATTOMUUS (FI)
KAREL ANKER & DE JODEN (NL)
A NEW SCAR (ITA)
TENSE REACTION (NL)
STABBING DEVICE (NL)
THE SHINING (NL)


Sunday 30th of April 2017
Open: 15.00 Start: 15.30
Tickets: € 20 presale / € 25 at the door

Patronaat
Zijlsingel 2, Haarlem

More info & tickets: www.patronaat.nl/30-4-2017/napalm-death-uk-%2b-brujeria-mex-%2b-iron-reagan-usa-%2b-impact-ita-%2b-boycot-nl-e.v.a


Hier ga ik uiteraard bij zijn, als groot Napalm Death fan zijnde.

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 11-03-2017 15:49]


5 Euro's? Op je muil!!


SonischeTitaan
Usericon van SonischeTitaan
Posted 26-01-2017 19:02 by SonischeTitaan Wijzig reactieProfiel van SonischeTitaanQuote dit bericht

quote:
Op 26 januari 2017 18:43 schreef Sgeiterdt het volgende:
als groot Napalm Death fan zijnde.


http://taaladvies.net/taal/advies/term/23/contaminatie/


[quote]Op 7 juni 2017 15:58 schreef Hypnos het volgende: Sonic Titan is het niet, die is lelijk[/quote]


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 26-01-2017 19:15 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Gave line-up!


Sgeiterdt
Uitgebluste Bejaarde
Usericon van Sgeiterdt
Posted 26-01-2017 22:01 by Sgeiterdt Wijzig reactieProfiel van SgeiterdtQuote dit berichthttp://www.aratron.net

quote:
Op 26 januari 2017 19:02 schreef SonischeTitaan het volgende:
http://taaladvies.net/taal/advies/term/23/contaminatie/


Kom je ook?

Dan hebben we het er even over, onder het genot van een biertje.

[Dit bericht is gewijzigd door Sgeiterdt op 26-01-2017 22:01]


5 Euro's? Op je muil!!


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 26-01-2017 22:23 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

KANSALAISTOTTELEMATTOMUUS (FI)

Okaaaay!


KAREL ANKER & DE JODEN (NL)

Echt? dikke sjeezzz...




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 26-01-2017 22:28 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 26 januari 2017 22:23 schreef F.Jacobse het volgende:
KAREL ANKER & DE JODEN (NL)

Echt? dikke sjeezzz...



Zal wel iemand van dit forum zijn


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 26-01-2017 22:54 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Geert Wilders krijg de tering!


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 26-01-2017 23:20 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

quote:
Op 26 januari 2017 22:23 schreef F.Jacobse het volgende:
KANSALAISTOTTELEMATTOMUUS (FI)

Okaaaay!


KAREL ANKER & DE JODEN (NL)

Echt? dikke sjeezzz...





Daar heb ik wel eens heel gave shirts van gezien. Alleen niet te koop, helaas.



PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 27-01-2017 9:16 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

Nu ook al een The Shining uit Nederland?


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 27-01-2017 21:55 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Bestaat al een tijdje, geloof ik


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 07-03-2017 19:43 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht



bastianus
Usericon van bastianus
Posted 07-03-2017 20:10 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Donders gave line-up. Eens kijken of ik thuis onder Koninginnedag uit kom.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 07-03-2017 21:57 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Koninginnedag??

[Dit bericht is gewijzigd door MetalJan op 07-03-2017 21:58]


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 07-03-2017 22:40 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Ja tuurlijk. Koning Pils is de 27e jarig. Voor mij is het nog steeds de verjaardag van Juliana.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 28-04-2017 13:52 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Zondag alweer!



MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 01-05-2017 14:24 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Was een leuk feestje en het was denk ik al zo'n 6 jaar geleden dat ik voor het laatst in Patronaat was.

Kwam rond 6 uur binnen en even Tense Reaction gezien in het café. Aardig bandje. Vanwege de drukte en ouwehoeren met bekenden ben ik naderhand niet meer in het café geweest, maar heb ik mij beperkt tot de bands in de grote zaal.

Lock Up deed het goed, al heb ik liever Lindberg als zanger. Power Trip was ook prima. Verre van origineel, maar werd met groot enthousiasme gebracht. Leuk om Brujeria eens te zien maar inhoudelijk stelde het niet al te veel voor. Napalm Death gaf weer een gave show weg! Wel jammer dat iemand het nodig vond om een beker naar het hoofd van Barney te slingeren.


Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen