|
Auteur: |
|
|
zeker niet slecht maar heb toch het gevoel dat het vaatje aan inspiratie van James Read langzaam op aan het raken is. |
|
Inderdaad niet slecht, maar gezien de associatie met Revenge / Conqueror / Blasphemy wel flink overschat. Dat valt hier nog wel mee, maar wie weleens op het NWN!-forum kijkt, weet dat er menig herenslip verschoond moest worden en dat men geen superlatieven onbenut liet om HAILS!! en SUPPORT!! en WHEN COMES THE VINYL VERSION!! te scanderen. [quote]Op 7 juni 2017 15:58 schreef Hypnos het volgende: Sonic Titan is het niet, die is lelijk[/quote] |
|
Ah. Ik weet niets van dat gedoe. Ik kwam het ergens tegen en vooral de drums trokken me erg aan. Gave tempowisselingen. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
als je van de drums houd moet je vooral eens naar axis of advance luisteren. James Read was echt geweldig op alle platen. |
|
Zet ik op de to check list, thanks. Blijkbaar is er wel een topic over deze band, maar die heb ik dan in 15 jaar ietwat over het hoofd gezien, hehe. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Erg lekkere takkeherrie van de bovenste (doodskist)plank. Niets mis mee. Ik had dit de laatste keer benoemd in het Revenge topic. http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/2977732?hl=revenge bub |
|
Aha. Maar dat topic heb ik dus blijkbaar ook helemaal gemist. Ga ik ook checken. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: Veel te lezen is er niet. bub |
|
Hehe, nee. Maar te beluisteren nu wel, beter. Van het weekend, want ik moet er wel even voor gaan zitten. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
Index / Heavy Metal |