|
Auteur: |
|
|
Hey! :D Kelsey is de naam en ik ben 27 jaar oud. Wanneer ik mijzelf kort moet beschrijven zeg ik altijd dat muziek mijn leven is. Ik zing al eigenlijk van kinds af aan, en ook van alles wat. Naarmate ik wat ouder werd, ben ik meer naar de alternatieve rock en (symphonische) metal gegroeid. Het liefste zing ik vocals zoals van Epica, Nightwish en Evanescence, maar het lijkt mij ook leuk en interessant om soms eens uit mijn "comfortzone" te treden. Ik heb kort bij een operettevereniging gezeten als sopraan (eerste), maar heb verder maar 1 zangcoaching les gehad. Uiteraard ben ik zeker bereid om mijn zang verder te ontwikkelen (ben van mening dat er altijd ruimte voor ontwikkeling moet zijn ) mits mijn portemonnee dat toestaat. Ook wil ik t.z.t. graag leren grunten. Op het podium krijg ik als feedback dat ik een een energieke uitstraling heb, ik vind het dan ook heerlijk om op te treden en mensen te entertainen met goeie muziek! Ik zoek een gezellige, gemotiveerde band. Toch het liefst met rock/metal invloeden. Het lijkt mij tof om te jammen, maar nog geweldiger om samen op het podium te staan! Wat bands betreft ben ik ook echt een teamspeler. Ik woon zelf in Zuid-Limburg, maar als ik een klik heb met een toffe band, vind ik afstand bijzaak (al zou Groningen wel weer erg lastig worden... haha). Helaas heb ik (nog) geen fatsoenlijk opname materiaal om te laten horen... Durf je het nog aan?! Denken jullie dat ik in jullie straatje pas? Stuur mij een berichtje en ik hoop dat we zo snel mogelijk iets van elkaar kunnen laten horen!! Je kunt mij ook mailen op kelsey.d.hendriks@gmail.com Cheers! P.S. Ik hoop dat ik niet in de verkeerde categorie heb gepost, sorry! [Dit bericht is gewijzigd door Snowborn op 28-02-2017 13:08] I believe in the madness called "Now". X |
|
quote: Thanks! Heb het berichtje aangepast I believe in the madness called "Now". X |
|
Net te laat deze. We zijn net twee weken geleden begonnen met een nieuwe zangeres. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Aaaah jammer! Nou, mocht je nog iemand kennen of het werkt toch niet met de huidige zangeres (klinkt zo oneerbiedig, maar je snapt hoe ik het bedoel! ) dan hoor ik het graag! I believe in the madness called "Now". X |
|
Ik hou je op de hoogte. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Nog altijd geen band die een zangeres zoekt? I believe in the madness called "Now". X |
|
Er zijn gewoon te weinig toffe nieuwe bands. [oude zeiksnor] Vroeger was alles beter. [/oude zeiksnor] [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 15-03-2017 9:50] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
I believe in the madness called "Now". X |
|
Post eens een foto, misschien dat ZM spontaan een band voor je opricht. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Ach nee man. Dat is puur een leeftijdsding, blijven hangen op een bepaald punt. Er zijn zat toffe nieuwe bands. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
I believe in the madness called "Now". X |
|
Heeft Imke nou alweer de haren geverfd? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Imke? Wie is Imke? :x I believe in the madness called "Now". X |
|
Ook een soort zangeres. Die hier vroeger weleens postte. Ze zat o.a. in Why she kills. Zal vanavond eens overleggen met de band trouwens, of ze echt geen zangeres erbij willen. Is Noord-Brabant een beetje bereikbaar? (In de buurt van Uden) Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Noord Brabant moet nog te doen zijn. Weet alleen niet of twee zangeressen praktisch is Maargoed, ik hoor het wel I believe in the madness called "Now". X |
|
quote:Ik weet wel zeker van niet. Dat zal hem ook niet worden. Stijl is trouwens een soort vieze rock en roll/punkrock met behoorlijk wat metalinvloeden. Dat laatste hoor je vooral door wat dubbele basspartijtjes, snelle polka's en langzame stukken die weer doomy zijn. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Subtiel. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
we hebben hier toch een topic voor? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Oohhh was ik al bang voor... Ik kon 'm niet vinden, heb jij misschien een link naar de juiste topic voor mij? I believe in the madness called "Now". X |
|
http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: Backseatmodddddd Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
Index / Heavy Metal |