|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
En wat houdt deze special in dan? Wat ga je precies uitzenden? Misschien wel leuk om er even bij te zeggen! |
|
quote: idd, anders kan ik net zo goed een pantera cd opzetten. I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Dat is wel kewl, mogen we weten wat het is dan? "Texaanse Power Metal" lol, ik weet niet hoelang geleden het is sinds jij pantera heb geluisterd, maar het is zeker niet powermetal [Dit bericht is gewijzigd door 0Tolerence op 04-11-2002 17:30] "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Oh shit, helemaal vergeten in mijn enthousiasme! Kijk, ik ben zoveel reclame aan het maken voor de Special dat ik het een met het ander vergeet... Oke, we gaan dus alle muziek draaien van Pantera en tussendoor van alles over Pantera vertellen. Op dit moment zijn we nog volop bezig met het aanvullen van die informatie en tegen de tijd dat we de Special gaan doen zullen we wel het een en ander kunnen vertellen... Trouwens, ik wilde jullie nog even bedanken voor jullie reacties. Op sommige forums ben ik gewoon platgebombardeerd met scheldkannonades, gelukkig zijn er ook nog forums waar serieuze mensen op zitten. Oke, ik hoop dat het nu duidelijk is. Sorry voor het misverstand |
|
Maar dan alsnog, je gaat alleen maar de normale nummers van pantera draaien? niet dat het mij wat rukt, ik heb toch geen geluidskaart |
|
Nou, ik houd me dus gewoon aan wat de bladen schrijven. Ja sorry hoor, maar als ik in bladen lees dat het Power Metal is dan neem ik aan dat het zo is... Ja, ik ken ook niet alle stromingen natuurlijk, er zijn er zoveel... Maar goed, wat is het dan wel? |
|
tja. heavy metal ofzo. Als je het zelf geluisterd heb dan kan je het toch wel ergens plaatsen "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Ik heb wel degelijk gezocht naar de nummers van Pantera van de albums voor Cowboys from Hell, maar kon die niet vinden... Heb er toen wat anderen op gezet en die kwamen ook met niks... |
|
ik heb ze allemaal vanaf cowboys from hell, maar om dat nou allemaal te gaan uploaden.. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
haha, no offence, maar dan ga je vast niet zo succesvol worden met je pantera special. Dan zet ik liever gewoon een pantera c.d. op. (ook al zou ik een geluidskaart hebben ) |
|
je moet eigenlijk die oude Glamrock shit ook draaien ja Dat moet ergens te vinden zijn |
|
o bah. doe dat liever maar niet. Als je weinig luisteraars wil dan moet je het vooral doen. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Ja, dat zie ik dan vanzelf wel weer... Het is ook mijn eerste Special die ik ooit doe, dus het is voor mij ook gewoon proberen hoe en wat... Maar goed, als je niet wilt luisteren, vind ik dat heus niet erg hoor. Voor jou 10 anderen hoor |
|
quote: lol. nou zo klonk je betoog een aantal replies geleden anders niet. Maar ik kan me vergissen "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
oh gelukkig maar *fiew, veegt zweet van voorhoofd* |
|
Tja, ik ben gewoon nieuw op deze forums. So give me a break, zoals de Amerikanen zeggen. Maar goed, no offence taken. Ik probeer gewoon luisteraars aan te trekken voor mijn Metal programma en kan daar dus wel wat hulp bij gebruiken. En hoe mijn betoog ook klonk, denk niet dat ik wanhopig bezig ben. Ik probeer gewoon zoveel mogelijk mensen te bereiken en berichten plaatsen op een forum is daar een methode voor. Maar goed, ik zie wel wat dit allemaal oplevert... Peace! |
|
Suc666 met materiaal zoeken "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
WTF Playlist battleradio: 4 Strings - Diving Alan Jackson - Crazy about a Mercury Atomic Kitten - The tide is high Avril Lavigne - Complicated Boyzone - Words (Spaanse versie) ! Brainpower - Voel de vibe Britney Spears - Boys Caught in the Act - You know ! Celine Dion - I'm alive David Guetta - Love, don't let me go Di-rect - Free Donna Fargo - Daddy Edenbridge - Velvet eyes of dawn Eloy de Jong - You give me love Eminem - Without me Enrique Iglesias - Don't turn off the light Gloria Gaynor - I will survive Grad Damen - Selina Hank Williams Jr. - Fax me a beer Heidi Hauge - Coal miner's daughter Herman Finkers - Solliciteren Ilse de Lange - Feels like rain In-grid - Tu es foutu Jan Wayne - Because the night Jennifer Lopez - I'm gonna be alright Karaja - She moves (la la la) Kate Ryan - Desenchantee K-otic - Burning K-otic - I surrender Las Ketchup - The ketchup song Liberty X - Just a little Mary J. Blige ft. Ja Rule - Rainy dayz Move-It! - I save the day Nelly - Hot in here Papa Roach - She loves me not Pink - Just like a pill Prodigy - Baby's got a temper Ronan Keating - If tomorrow never comes Sugababes - Round, Round Sensation - The anthem 2002 Shakira - Underneath your clothes Sita - Selfish Sophie Ellis Bextor - Get over you Tatu - All the things she said Timdeluxe - It just won't do Tiziano Ferro - Perdono Vanessa Carlton - A thousand miles Van Halen - Not enough Violent Solution - Strike Down Argh! Ik had even de hoop dat battleradio een metalzender is Er zit trouwens een tikvaut in je nick, een t te weinig.. Dat je het weet |
|
damn, zo'n berg onbekende bands heb ik nog nooit gezien die zender is een partij, underground, tering! [Dit bericht is gewijzigd door aerodis op 04-11-2002 17:57] |
|
M.b.t het lijstje [Dit bericht is gewijzigd door Warrior_of_Odin op 04-11-2002 17:58] |
|
hell yeah pantera en nog een special ook re... spect... walk |
|
ey Van Halen - Not enough lol Ik ken al die bands btw niet "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Ja, onze radio draait niet alleen Metal jongens. Ik heb dan ook gezegd dat ik een Metal programma presenteer, niet dat The Battle Radio een Metalzender is. De playlist waar jullie het over hebben is die van onze Non-Stop. Daar staat gewoon van alles op, ik ben zelf bezig er Metal op te plaatsen, maar krijg daar ook niet alle vrijheid in. En die ene T die ik vergeten ben, was een typefoutje bij het registreren |
|
leuk initiatief om iig een metal-special te doen keep up da good work! |
|
quote: Ik heb alles van Pantera, vanaf de allereerste tot de allerlaatste, plus heel wat live shows etc. Mocht je interesse hebben, mail me dan maar (maar ik kan niks uploaden). Ik ben best bereid om je wat te helpen! |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |