IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Veghel Death Fest II 13-5-2017 Volgende pagina
Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 25-03-2017 1:45 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/



The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


MindkillerNL
Usericon van MindkillerNL
Posted 25-03-2017 10:15 by MindkillerNL Wijzig reactieProfiel van MindkillerNLQuote dit bericht

Belphegor in plaats van Thanatos, dat is wel een mooie oplossing. Ik twijfel nog tussen dit of anders de Little Devil Doom Days II.


Ik haat aardbeien


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 25-03-2017 19:51 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Mooie line-up


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 25-03-2017 20:16 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Onleesbaar vooral. Als ik ga, is dat voor TMDC. Op de fiets.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 25-03-2017 20:17 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Van mij had de spoeling wel wat dikker gemogen ook.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 25-03-2017 20:46 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Belphegor (Diabolical black/death metal from Austria)
Obtruncation (Dutch Brutal Oldschool Death Metal)
The Monolith Deathcult (Dutch Supreme Avant Garde Death Metal)
Morfin (American Death Metal)
Wombbath (Swedish Tipper Gore Death Metal)
Cut Up (Swedish Death Metal)
Skelethal (French Death Metal)
Incarceration (Brazilian/German Killer Death Metal)
Rude (American Death Metal)
Sepiroth (Dutch Brutal/Old-School Death Metal)
Valgrind (Italian Classic Death Metal)
Pictura Poesis (Dutch Symphonic Death Metal)
Bleeding Gods (Dutch Blackened Death Thrash)
Ill Trusted (Dutch Groove Metal)
Dauthuz (Dutch Oldschool Death Metal)
Klont (Dutch Goregrind)


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 25-03-2017 20:49 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Merci! De hoofdbands zijn zeker de moeite waard.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 31-03-2017 21:33 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht



Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 12-04-2017 1:09 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 10 april 2017 17:05 schreef iron_dennis het volgende:
13-05-2017 zal Veghel opnieuw op zijn grondvesten trillen tijdens de tweede editie van Veghel Deathfest. De prachtige oude CHV fabriek aan de Noordkade zal ook deze keer weer de plaats van handeling zijn en ook nu is er weer keur aan binnen- en buitenlandse bands te aanschouwen.
De timetable volgt z.s.m. maar hieronder alvast de volledige line-up:

Belphegor (aus)
Cut Up (se)
Wombbath (se)
The Monolith Deathcult (cd presentatie)
Rude (us)
Morfin (us)
Incarceration (ger)
Obtruncation
Bleeding Gods
Skelethal (fr)
Valgrind (it)
Obtruncation
Dauthuz
Sephiroth
Klont!
Ill-Trusted
Pictura Poesis

Naast al het muzikale geweld zal er ook een ruime metalmarket zijn en zal er speciaal bier wordt aangeboden door de lokale brouwers van "de Vleeghel"

Tickets kosten in de pre-sale 25,- euro en aan de deur 30,- euro en zijn te bestellen via: www.ticketkantoor.nl/shop/vdf2

https://www.facebook.com/docfest.metal. ... =3&theater


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 05-05-2017 19:23 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Volgende week alweer!

Aanwezig.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 05-05-2017 21:13 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

+1.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Dark incarnation
First I was a cruel dark beast until i became.....
Usericon van Dark incarnation
Posted 06-05-2017 19:55 by Dark incarnation (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dark incarnationQuote dit bericht

Gas erop zou ook zeggen! Nog 1 weekje.


an evil incarnation of DEATH!


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 13-05-2017 22:45 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Was een gezellige boel. Jammer genoeg net te laat voor Wombbath. En jammer van de eerste helft van TMDC dat het drumgeluid vrij ondefinieerbaar was, want tering wat kan die gast drummen.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 14-05-2017 2:19 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Zeker een gezellige boel! Rude was voor mij de highlight. Morfin tweede plaats.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 14-05-2017 11:23 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Rude was zeker gaaf.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 14-05-2017 21:54 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Was een mooi feestje! Morfin, Rude en Skelethal de beste bands vd dag


TUFKAM
The User Formerly Known As Mental
Usericon van TUFKAM
Posted 14-05-2017 22:28 by TUFKAM Wijzig reactieProfiel van TUFKAMQuote dit bericht

hopelijk doet cut up de baroeg binnenkort eens aan. tering wat een vette band is dat


TUFKAM


iron_dennis
Usericon van iron_dennis
Posted 15-05-2017 19:59 by iron_dennis Wijzig reactieProfiel van iron_dennisQuote dit bericht

Namens de organisatie: bedankt aan iedereen die bij deze tweede editie is geweest. We gaan de balans opmaken en toewerken naar editie nummer 3!


Dark incarnation
First I was a cruel dark beast until i became.....
Usericon van Dark incarnation
Posted 17-05-2017 20:10 by Dark incarnation (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dark incarnationQuote dit bericht

Klasse! Is echt een mooi festival met een overload aan extreme metal en genoeg variatie. De locatie is ook zeer geschikt voor dit soort festivals.
Ik heb enkel het speciaal bier gemist.
Ook zeer relaxt dat er maar 5 a 10 minuten tussen de bands zat, gewoon continu gas erop!
En last but not least een shirt van Belphegor rijker.
Zeer benieuwd naar editie 3.


an evil incarnation of DEATH!


tomcat ha
Is een poepchinees
Usericon van tomcat ha
Posted 17-05-2017 21:20 by tomcat ha Wijzig reactieProfiel van tomcat haQuote dit bericht

moet eens uit gaan vinden hoe ik daar kan raken en nog terug kan komen... Kon uiteindelijk niet op de 13de dus het leed was niet te erg dat ik het gemist had maar dat was toch echt een mooie lineup afgezien van belphegor.



Buiksmurf
Usericon van Buiksmurf
Posted 18-05-2017 12:31 by Buiksmurf Wijzig reactieProfiel van BuiksmurfQuote dit bericht

quote:
Op 17 mei 2017 21:20 schreef tomcat ha het volgende:
moet eens uit gaan vinden hoe ik daar kan raken en nog terug kan komen... Kon uiteindelijk niet op de 13de dus het leed was niet te erg dat ik het gemist had maar dat was toch echt een mooie lineup afgezien van belphegor.


Voordeel van zo'n headliner is dan weer wel dat je lekker vroeg naar huis kan


SonischeTitaan
Usericon van SonischeTitaan
Posted 18-05-2017 18:49 by SonischeTitaan Wijzig reactieProfiel van SonischeTitaanQuote dit bericht

Belphegor. Dat mensen dat oprecht tof vinden, daar begrijp ik nou helemaal niks van. Alles aan die band is zo gekunsteld als maar zijn kan, inclusief tenenkrommend Nuclear Blast-tintje. Echt, ik ga oprecht nog liever de hele dag rondspartelen in mijn eigen ontlasting dan dat ik ooit vrijwillig één nummer Belphegor ga kijken, wat een goedkope, kitscherige, armetierige rotzooi is dat.


[quote]Op 7 juni 2017 15:58 schreef Hypnos het volgende: Sonic Titan is het niet, die is lelijk[/quote]


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 18-05-2017 19:20 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

quote:
Op 18 mei 2017 18:49 schreef SonischeTitaan het volgende:
Belphegor. Dat mensen dat oprecht tof vinden, daar begrijp ik nou helemaal niks van. Alles aan die band is zo gekunsteld als maar zijn kan, inclusief tenenkrommend Nuclear Blast-tintje. Echt, ik ga oprecht nog liever de hele dag rondspartelen in mijn eigen ontlasting dan dat ik ooit vrijwillig één nummer Belphegor ga kijken, wat een goedkope, kitscherige, armetierige rotzooi is dat.


Hear, hear.


Belphegor moet haast wel Inuït zijn voor Wat Een Kutband of zo.



bastianus
Usericon van bastianus
Posted 18-05-2017 19:23 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Grüß Gott!


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 18-05-2017 19:23 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

@ de 2 voor bassie

[Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 18-05-2017 19:24]


Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Dark incarnation
First I was a cruel dark beast until i became.....
Usericon van Dark incarnation
Posted 18-05-2017 19:38 by Dark incarnation (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dark incarnationQuote dit bericht

Belphegor was prima te doen, niets mis mee.
Uitvoering van Hell's Ambassador was geweldig.
Maar smaken verschillen uiteraard.
Wel bijzonder om altijd te lezen dat Belphegor ontzettend goede cd recensies heeft (zie bijv. metal-archives) en dat het dan toch "not done" is om ze te kunnen waarderen. Is niet stoer natuurlijk.
Ik heb het idee dat de meeste het toch wel beter vinden, maar er niet voor uit komen. Een beetje het Geert Wilders idee of zoiets


an evil incarnation of DEATH!


Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen