|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Belphegor in plaats van Thanatos, dat is wel een mooie oplossing. Ik twijfel nog tussen dit of anders de Little Devil Doom Days II. Ik haat aardbeien |
|
Mooie line-up |
|
Onleesbaar vooral. Als ik ga, is dat voor TMDC. Op de fiets. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Van mij had de spoeling wel wat dikker gemogen ook. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Belphegor (Diabolical black/death metal from Austria) Obtruncation (Dutch Brutal Oldschool Death Metal) The Monolith Deathcult (Dutch Supreme Avant Garde Death Metal) Morfin (American Death Metal) Wombbath (Swedish Tipper Gore Death Metal) Cut Up (Swedish Death Metal) Skelethal (French Death Metal) Incarceration (Brazilian/German Killer Death Metal) Rude (American Death Metal) Sepiroth (Dutch Brutal/Old-School Death Metal) Valgrind (Italian Classic Death Metal) Pictura Poesis (Dutch Symphonic Death Metal) Bleeding Gods (Dutch Blackened Death Thrash) Ill Trusted (Dutch Groove Metal) Dauthuz (Dutch Oldschool Death Metal) Klont (Dutch Goregrind) |
|
Merci! De hoofdbands zijn zeker de moeite waard. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
|
|
quote: The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Volgende week alweer! Aanwezig. |
|
+1. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Gas erop zou ook zeggen! Nog 1 weekje. an evil incarnation of DEATH! |
|
Was een gezellige boel. Jammer genoeg net te laat voor Wombbath. En jammer van de eerste helft van TMDC dat het drumgeluid vrij ondefinieerbaar was, want tering wat kan die gast drummen. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Zeker een gezellige boel! Rude was voor mij de highlight. Morfin tweede plaats. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Rude was zeker gaaf. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Was een mooi feestje! Morfin, Rude en Skelethal de beste bands vd dag |
|
hopelijk doet cut up de baroeg binnenkort eens aan. tering wat een vette band is dat TUFKAM |
|
Namens de organisatie: bedankt aan iedereen die bij deze tweede editie is geweest. We gaan de balans opmaken en toewerken naar editie nummer 3! |
|
Klasse! Is echt een mooi festival met een overload aan extreme metal en genoeg variatie. De locatie is ook zeer geschikt voor dit soort festivals. Ik heb enkel het speciaal bier gemist. Ook zeer relaxt dat er maar 5 a 10 minuten tussen de bands zat, gewoon continu gas erop! En last but not least een shirt van Belphegor rijker. Zeer benieuwd naar editie 3. an evil incarnation of DEATH! |
|
moet eens uit gaan vinden hoe ik daar kan raken en nog terug kan komen... Kon uiteindelijk niet op de 13de dus het leed was niet te erg dat ik het gemist had maar dat was toch echt een mooie lineup afgezien van belphegor. |
|
quote: Voordeel van zo'n headliner is dan weer wel dat je lekker vroeg naar huis kan |
|
Belphegor. Dat mensen dat oprecht tof vinden, daar begrijp ik nou helemaal niks van. Alles aan die band is zo gekunsteld als maar zijn kan, inclusief tenenkrommend Nuclear Blast-tintje. Echt, ik ga oprecht nog liever de hele dag rondspartelen in mijn eigen ontlasting dan dat ik ooit vrijwillig één nummer Belphegor ga kijken, wat een goedkope, kitscherige, armetierige rotzooi is dat. [quote]Op 7 juni 2017 15:58 schreef Hypnos het volgende: Sonic Titan is het niet, die is lelijk[/quote] |
|
quote: Hear, hear. Belphegor moet haast wel Inuït zijn voor Wat Een Kutband of zo. https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
Grüß Gott! Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
@ de 2 voor bassie [Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 18-05-2017 19:24] Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Belphegor was prima te doen, niets mis mee. Uitvoering van Hell's Ambassador was geweldig. Maar smaken verschillen uiteraard. Wel bijzonder om altijd te lezen dat Belphegor ontzettend goede cd recensies heeft (zie bijv. metal-archives) en dat het dan toch "not done" is om ze te kunnen waarderen. Is niet stoer natuurlijk. Ik heb het idee dat de meeste het toch wel beter vinden, maar er niet voor uit komen. Een beetje het Geert Wilders idee of zoiets an evil incarnation of DEATH! |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |