IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : 1 juli: Hetroertzen, Infinity & Kosmokrator; Gebr. de Nobel, Leiden Vorige pagina
Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 08-07-2017 20:47 by Fusion Wijzig reactieProfiel van FusionQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/

quote:
Op 8 juli 2017 20:15 schreef TUFKAM het volgende:
Ik vind dit echt wel mooi. meneer durft geen foto of zijn echte naam te gebruiken hier maar heeft hier wel een enorm grote bek. prachtig blijft het die internet riddertjes.
De grote bek heb jij toch? Met je doodwensen en bedreigingen. Tering man... En je continue jezelf bevestigen met je smileys. Een kleuter met een volle poepbroek ben je.


When your people matter, menstrual health matters


TUFKAM
The User Formerly Known As Mental
Usericon van TUFKAM
Posted 08-07-2017 20:52 by TUFKAM Wijzig reactieProfiel van TUFKAMQuote dit bericht

Nee zeurend jongetje. die probeerde jij uit te lokken dat heeft ND goed gezien. Maar ik ken jouw type wel. heel achterbaks wat dingen proberen uit te lokken en als het lukt kraaien van plezier als een klein jochie wat net een snoepje heeft gehad. Voorlopig ben jij voor mij het laffe jongetje van de klas.


TUFKAM


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 08-07-2017 21:03 by Fusion Wijzig reactieProfiel van FusionQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/

Je komt hoogsensitief en hoogbegaafd over Mentol. Is dat t misschien dat je mensen dood wenst en bedreigt? En voortdurend Je overdreven smileys plaatst?

En dan komt er weer een zo zorgvuldig spitsvondig en sarcastisch geformuleerde reply van jou.

Pff...

Enzovoorts.

Doei Mentol.


When your people matter, menstrual health matters


TUFKAM
The User Formerly Known As Mental
Usericon van TUFKAM
Posted 08-07-2017 21:05 by TUFKAM Wijzig reactieProfiel van TUFKAMQuote dit bericht

Oh kijk... nu reageer je zoals Onweerwolf in zijn betere dagen... Misschien ben je wel Onweerwolf. het zou me niets verbazen.... we kunnen het niet winnen dus gaan we een beetje neerbuigend lopen doen. Mooi man. Neem nog wat drugs jongen. Dan voel je je misschien weer wat beter. Lekker een naaldje in je arm prikken.

En nog eens twee extra smileys speciaal voor jou.

[Dit bericht is gewijzigd door TUFKAM op 08-07-2017 21:06]


TUFKAM


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 08-07-2017 23:29 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

*zucht*

Hou dit gebekvecht in het vervolg even buiten serieuze concerttopics.

Lok in het vervolg geen reacties van anderen uit.

Zoek desnoods de flamecage op.

Geniet in het vervolg van je zaterdagavond.


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen