|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Hey Marcel, hoe laat spelen jullie eigelijk? En hoe laat stoppen jullie met spelen? SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!! |
|
quote: Ohhhh okee! Nee want ik kom waarschijnlijk met een vriend van mij , maar die moet terug naar Amsterdam, maar dan kan ie makkelijk de laatste tram terug nemen. Anders moets ik ff een autotje regelen die em terug bracht! Verheug me er wel op hoor Marcel! Ben heeeeel benieuwd! SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!! |
|
quote: We spelen van half 10 tot kwart over 10. DST speelt van kwart voor 11 tot ??? |
|
SCHOP |
|
Hoe laat gaan de deuren open Marcel? En hebben jullie er al zin in? Ik wel! SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!! |
|
misschien ben ik er ook wel. Eens kijken of ik me chaffeur zo gek kan krijgen Maar zaterdag zie ik je zeker. Dat gaat erg gezellig worden. [Dit bericht is gewijzigd door Lady Rose op 27-06-2002 16:36] bla...bla...bla... |
|
quote: Alles is te vinden op http://www.p60.nl ! |
|
quote: Weet ik! Een goede vriend van mij werkt er, ik ben gewoon te lui om het te vragen of opzoeken. SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!! |
|
Laatste ronde Wie o wie? - Redelijk - Mcoenen - Shadowlands - Azzie Snaack? Psycho? (wanneer komt er een drummende simley?) |
|
tja ik natuurlijk ..... |
|
Kom je toch Gitta ? Leuk hee, ik d8 eerst dat je schreef dat je niet kon Wordt zeer gezellig straks, zie jullie strakjes ! En we hebben wel een biertje afterwards Marcellio |
|
Heej, ik kan niet komen vanvond... Maybe next time! Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
Ja, lijkt me best moeilijk met zo'n rolstoel |
|
quote: Helaas.. Ik zie deze thread nu pas Ik moet vanavond met één van mijn bands oefenen, volgende week een optreden en er moet nog véél gebeuren in de oefenruimte Heel veel succes vanavond, en volgende keer ben ik weer van de partij |
|
quote: Tja je moet er wat voor over hebben om de status groepie hoog te houden he |
|
quote: MIEP!!!!! SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!! |
|
quote: hoe moet dat nou een Sun Caged avond zonder snaak en psycho..... |
|
quote: LOL Jaja, ik ben dan ook die-hard SC-fan Veel plezier allemaal! Ik zit nog op de drumkruk als Dennis gaat aftikken |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |