IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Narcosatanicos (Denemarken - noiserock/protopunk/psych/jazz)
HierIsMike
Usericon van HierIsMike
Posted 13-05-2017 13:25 by HierIsMike Wijzig reactieProfiel van HierIsMikeQuote dit berichthttp://hierismike.wordpress.com/



Gisteren gezien in de Hall of Fame (Tilburg) met MNHM in het voorprogramma: dat was het vetste dat ik dit jaar heb gezien tot nu toe! Zes leden: waaronder drie gitaristen en een saxofonist; gruizig en smerig! Bij vlagen had je het gevoel alsof je Fun House van The Stooges opzette, dan gingen ze naar fantastische motorikbeats à la Neu! en Can, dan weer spacerocken in de stijl van Hawkwind, doorleefde prog in de stijl van King Crimson, moddervette riffs in The Melvins-stijl en de kakofonie, drone en fysieke ervaring van Swans. Dit zou een perfecte band voor Roadburn zijn! Ik werd er in ieder geval razend enthousiast van, Willem (Dirge for november) ook trouwens.

[Dit bericht is gewijzigd door HierIsMike op 13-05-2017 13:26]



SonischeTitaan
Usericon van SonischeTitaan
Posted 13-05-2017 13:29 by SonischeTitaan Wijzig reactieProfiel van SonischeTitaanQuote dit bericht

Ja, weleens live gezien, dit is inderdaad tof. Om de één of andere reden ben ik er echter nooit echt grondig voor gaan zitten. Ga ik één dezer dagen corrigeren.


[quote]Op 7 juni 2017 15:58 schreef Hypnos het volgende: Sonic Titan is het niet, die is lelijk[/quote]


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 13-05-2017 14:56 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Ja. Show van het jaar. Moet er nog van bekomen bijna. Bovengeplaatste plaat draait nu en geeft de waanzin goed weer! Stooges, Gnod, Hawkwind, Swans. Da's wat ik hoor. En live dus steengoed



Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen