|
Auteur: |
|
|
Gezocht Graspop Combi Kaart Het liefst 2 stuks. tevens een dag kaart te koop bij voorbaat dank, Vriendelijke edoch diabolische groeten, Tsinatas |
|
is het dan al uitverkocht? |
|
jepz alleen nog dagkaarten |
|
|
|
vergeef me, heb dislectie |
|
quote: Als je hier post hoef je je naam er niet nog eens onder te zetten! |
|
tja gewoonte [Dit bericht is gewijzigd door ozzy op 09-06-2002 19:11] vergeef me, heb dislectie |
|
"Dit bericht is gewijzigd..." |
|
Combitickets zijn helemaal niet uitverkocht Afgelopen week nog 2 gehaald en er zijn ook nog genoeg zaterdag tickets Devoured Flesh Regurgitation demo 03' cd-r uit!! Mail me maar als je interesse hebt |
|
Er zijn nog massa's kaarten. |
|
Five Million christians On A Ride Towards Us. Oh, I Slaughtered The Bunch With One Single Hit (With My Spear) |
|
Laat me niet schrikken man! |
|
Laat maar lekker uitverkocht zijn, heb toch al een kaartje. Het enigste wat me een klein beetje zorgen baart is de vraag of ik nog problemen ga krijgen bij de ingang m.b.t. de bergen medicijnen die ik bij me heb. Ik heb ze er nu al twee keer over gemaild! The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
Wat voor medicijnen? Heb je nou "een berg" nodig voor 2 nachten? |
|
Met die line-up van dit jaar zul je ook heel wat heroïne nodig hebben ben ik bang... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
Heroïne? Bier ja |
|
Ben bang dat dat niet genoeg is... Ik spreek je na het festival nog wel. I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
aarrhg! is het nu uitverkocht?? of niet http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
Maakt niet uit, ik ga toch niet. |
|
die kaarten zijn nog gewoon te koop hoor |
|
Vreemd, ook ik heb zaterdag (16:00 uur) nog twee combikaarten gekocht. Was weliswaar bij Tommy hier in Tilburg (scheelt toch weer 3 euro reserveringskosten en het omwisselen van je kaartje bij de ingang), maar het is dus nog niet uitverkocht. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: DIT TOPIC IS VORIG JAAR BEGONNEN Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
|
|
quote:Hel ende verdoemenis! En dan let ik nog wel altijd op de datum... maar ja, ook de dag precies een jaar later omhoog schoppen kijk zelfs ik te snel voor. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Zo, en nou ben ik dit topic zo beu dat ie op slot gaat Scheelt weer vergissingen.. en mocht het opnieuw uitverkocht raken dan opent men maar een nieuw topic. I'm not being rude. You're just insignificant. |
Index / Concerten |