|
Auteur: |
|
|
Seasick Steve en Martin Garrix waren wel gaaf. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
En dit vond men van Bieber. quote: Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Klonk inderdaad helemaal nergens naar (stuk gekeken naar de stream), System of a Down heeft zijn beste tijden wel gehad. Ik hoef ook geen nieuw album meer, Mezmerize/Hypnotize is een verdomd mooie afsluiter. [Dit bericht is gewijzigd door HierIsMike op 06-06-2017 12:11] |
|
Waren ze slechter dan Bieber? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Vond ik wel. Bieber was ongeïnspireerd en draaide een routineshowtje. SOAD was gewoon rommelig, onstrak, vals en die zanger leek wel een verkouden kanarie. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Was ie soms in de rui? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Check SOAD voor jezelf: The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
beetje tof lopen doen met een bieber was kut shirt. je bent al sneu als je sowieso naar dat festival gaat. TUFKAM |
|
Tja, op een festival... in 2015 in Vorst Nationaal ging het dak eraf. Primal Creation - modern thrash metal - YouTube |
|
quote: Dit. ... hoe de hazen lopen ... |
|
An sich niets mis met Pinkpop, mits de line-up een beetje aardig is. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Dit jaar wel een knap beroerde lineup ja. Mag elk jaar graag een beetje livestreams volgen, maar het meeste was zaaddodend saai. Enige interessante was imho The Charm, The Fury en Prophets of Rage. SOAD was ook nog wel te pruimen imho. Dat je geen Pinkpop kunt vullen met metal snap ik, maar donderstraal eens op met al die nietszeggende singer-songwriters zeg. Als je toch ergens een slappe pik van krijgt is het wel van zo'n miskend menneke met een akoestische gitaar. In elk geval op een festival. In 2008 één keer op Pinkpop geweest, verder een prima geregeld festival. Gehalte koters/boeren/hipsters/mafkezen is net zo groot als op welk mainstream festival dan ook... Lineup was toen zo vet dat ik wel moest gaan. Oa Metallica, Foo Fighters, Queens of the Stone Age, Bad Religion, Flogging Molly, Cavalera Conspiracy, Alter Bridge, Incubus, Porcupine Tree, Eagles of Death Metal, The Hives, Serj Tankian en Rage Against the Machine.. De keus om een kaartje te kopen was snel gemaakt Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Dynamo op de ijsbaan, dat was gaaf. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Pinkpop heb ik één keer gedaan. Dat was eenmalig. Blije toestanden met roze hoedjes enzo. Wel een gaaf optreden van Macy Gray, maar de rest was bagger. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Was mijn eerste meerdaagse festivalervaring. Fijne herinneringen aan. Faith no more. Rollins Band. Meer van dat. En the levellers. "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) |
|
quote: Gutteguttegut. Mental heeft de door zijn moeder gebreide nekro-grim-trvu-kvlt-sokken aangetrokken vanochtend hoor. |
|
Vast al een keer verteld, maar ik ben er 1 keer geweest. Ik denk 1993, zo door vanaf dynamo, denk ik. Zoiets. Ik en eega hadden kaartjes, maar kwamen daar aan bij de ingang en waren kapot van twee nachten in een tent. Dus bij de ingang de kaartjes verkocht aan mensen zonder kaarten en naar huis gegaan en het op tv gekeken. M'n broer balen, daar hadden we mee afgesproken. Voor de mobiele telefoontijd, dus tsja. Dat dynamo was gelijk de laatste keer ergens slapen bij een festival. Te oud voor, ik was 24 toen. Volgens mij traden the black crowes toen op. Die had ik wel willen zien. Near pinkpop ervaring dus eigenlijk. [Dit bericht is gewijzigd door F.Jacobse op 07-06-2017 22:18] "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Ken je die mop van die Wim die naar Pinkpop ging? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Ik kijk het wel op tv, zo ongeveer elk jaar, hehe. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Wat nou te oud, opa? Ik slaap altijd prima bij festivals. In een 2 persoons bed. In de bus. En de volgende ochtend: Broodjes...... En Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Twee nachten in een tentje trek ik ook prima hoor. Daarna houdt het wel op. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Twee nachten trekken in een tentje. Zal best een lamme arm geven. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
Index / Muziek algemeen |