IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Desertfest Belgium 2017
bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 07-06-2017 14:08 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

13-15 Oktober
Trix, Antwerpen

http://www.desertfest.be/

THE MELVINS, KADAVAR, WINDHAND, SAINT VITUS , RADIO MOSCOW, CHURCH OF MISERY , ALL THEM WITCHES , STONED JESUS, MONOLORD, CONAN, SPIDERGAWD, GOZU, CHURCH OF THE COSMIC SKULL, BEASTMAKER, SATAN’S SATYRS, PART CHIMP, WHITE MANNA, HEMELBESTORMER, HIDDEN TRAILS, BIG FAT LUKUM

The Melvins, Ben!


Waarschijnlijk Death Alley en Mantar er ook nog bij want die zijn op tour met Kadavar dan?

Weet iemand of het Saint Vitus met Scott of Wino is?


[Dit bericht is gewijzigd door bokkie666 op 07-06-2017 15:31]


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 07-06-2017 15:26 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Godver...

THE MELVINS , KADAVAR, WINDHAND , SAINT VITUS , RADIO MOSCOW, CHURCH OF MISERY, ALL THEM WITCHES, STONED JESUS, MONOLORD, CONAN , SPIDERGAWD, GOZU, CHURCH OF THE COSMIC SKULL, BEASTMAKER, SATAN’S SATYRS, PART CHIMP, WHITE MANNA, HEMELBESTORMER, HIDDEN TRAILS, BIG FAT LUKUM


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 07-06-2017 15:28 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

Oja Windhand is ook tof. Conan vind ik per album minder worden.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 07-06-2017 15:28 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Alderbastend, wat een gave line-up. Is dit bij bokkie in de buurt?


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 07-06-2017 15:29 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Ik zou alleen al voor Melvins en Saint Vitus met die oude zanger gaan.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 07-06-2017 15:30 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

Nee, in Antwerpen. Ik ga op hotel dan, want de laatste trein terug naar Gent is al om half twaalf.

Ik zal nog even een link in de eerste post plakken. Vergeten in al mijn enthousiasme.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 07-06-2017 15:32 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Lijkt mij trouwens dat Saint Vitus met Scott Reagers is. Aangezien de tour met hem op de website van Vitus zelf staat, en Wino volgens mij weer met The Obsessed bezig is.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 07-06-2017 15:34 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

Ik hoop het. Scott is wel mijn favo Saint Vituszanger namelijk. Wino mag niet meer mee sinds hij Noorwegen is uitgezet vanwege drugsbezit, denk ik.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 07-06-2017 15:36 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

+1 wat dat favoriete zanger betreft. Wino vind ik net zo'n beroerde zanger als Ozzy. Muzikaal gezien vind ik Born too late dan wel weer het gaafste album van Vitus.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 07-06-2017 16:40 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 7 juni 2017 15:34 schreef bokkie666 het volgende:
Ik hoop het. Scott is wel mijn favo Saint Vituszanger namelijk. Wino mag niet meer mee sinds hij Noorwegen is uitgezet vanwege drugsbezit, denk ik.


+1 en klopt dat Wino Europa niet in mag.

Verder hoop ik op een gunstige dagindeling, want er staan wel heel veel 'fillers' tussen.

[Dit bericht is gewijzigd door Mark Z op 07-06-2017 16:43]


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 23-08-2017 11:14 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Dagindeling is bekend. Windhand op de zaterdag, dus waarschijnlijk die dag aanwezig. Kan ik gelijk Beastmaker ook eens zien.

http://desertfest.be/line-up

[Dit bericht is gewijzigd door Mark Z op 23-08-2017 11:20]


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 23-08-2017 11:33 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Zondag Wel jammer van Unsane.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Bleh?
Usericon van Bleh?
Posted 01-09-2017 13:44 by Bleh? Wijzig reactieProfiel van Bleh?Quote dit bericht



Nog een paar namen erbij. O.a. -(16)- en Grime.
Nog eentje te gaan.


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 25-09-2017 12:12 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 23 augustus 2017 11:14 schreef Mark Z het volgende:
Dagindeling is bekend. Windhand op de zaterdag, dus waarschijnlijk die dag aanwezig. Kan ik gelijk Beastmaker ook eens zien.

http://desertfest.be/line-up


Altijd fijn als dan blijkt dat ze tegelijk spelen..


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 13-10-2017 12:02 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

Een kwartier overlap is iets anders dan tegelijk spelen.

Zin in.


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 25-10-2017 17:03 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

Vrijdag: Begonnen met Kaleidobolt en Craronte die beide ok waren maar ook niks bijzonders. All Them Witches was het eerste hoogtepunt van het weekend. Geweldig optreden met maar twee minpunten: de zanger was niet helemaal bij stem en het was veel te kort. Minami Deutsch was ik vooraf wel benieuwd naar maar live was het een vrij saaie krautrockdreun met net te weinig afwisseling. Lowrider was het tweede hoogtepunt. Totale Kyussrippof is live gewoon feest. Goede band. Nog een stukje Radio Moscow gezien en dat ging wel. 16 was mokerhard. Veel oude hitjes op het einde met een flinke pit als gevolg. Het overhypte steak Number Eight genegeerd en mooi op tijd naar het hotel gegaan.

Zaterdag: Unsane was knalhard. Ik kon er eerst wat moeilijk inkomen want op zo'n groot podium komt het niet helemaal goed uit, maar ik werd er langzamerhand steeds meer ingezogen. Windhand was goed ondanks dat ze een gitarist tekort kwamen al was er niks van te merken. De nummers lijken wel teveel op elkaar, alleen de zanglijnen lijken te verschillen en de zangeres heeft nog steeds weinig uitstraling hoe ze daar aan haar jurkje of het microfoonsnoer staat te friemelen. Dÿse was als afsluiter ook goed, veel humor en dat voor Duitsers. Graveyard was verrassend sterk live al snap ik nog steeds niet zo goed waarom dit zo poulair is. Andere bands waren wel ok.

Zondag: High Fighter was matig. Monolord is fantastisch live. Hemelbestormer kwam niet over of is gewoon te saai. Church of Misery had een nieuwe zanger die nauwelijks een woord Engels kan. Goed optreden verder, maar niet zo indrukwekkend als ten tijde van Houses of the unholy. Dool beviel me live wel beter dan op plaat maar op tijd weg gegaan naar Saint Vitus. Optreden van het weekend. Wat een speelplezier. Wel veel snelle oude nummers en afsluiten met Born to Late hoefde van mij ook niet. Ze hebben veel betere nummers imo. Mantar knalt live de saaie cd's omver. Misschien toch maar eens vaker gaan zien. Kadavar beviel mij veel beter dan drie jaar geleden, toen ben ik er bij weg gelopen nu niet. Spidergawd ging wel. ik vind het niet zo bijzonder op de drummer na dan. Melvins was leuk om eens te zien. Gelukkig speelden ze The Bit wat mijn favoriete nummer van ze is. Voor de rest ben ik niet erg bekend met hun uitgebreide oevre. Conan walste alles nog even helemaal plat zoals gewoonlijk.

Leuk weekend gehad. Aardige mensen en goed weer. Volgend jaar maar weer denk.


Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen