|
Auteur: |
|
|
Heb al 2 PBs gestuurd maar geen reactie When your people matter, menstrual health matters |
|
ik ben moslim, mag dat ook, maardoe het alleen als je Denk stemt bla bla leuke ramadan groeten I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
En de groetjes van Aniek!! When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: beter doe je normaal en spreek je geen haram uit anders weet ik je wet te vinden met dat kruis van je I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
What happened to 'Yala yala ahl al kitab mijn broeder sahbie, waar ga je, ik zzzzweer je sahbie' When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Ik zie geen PB's Zie er uberhaupt geen icon voor.. Terribly sorry, I'm new here Nunke1 |
|
quote: Wtf? Nunke1 |
|
quote: Huh? Nunke1 |
|
Jongens wtf is happening X''D Nunke1 |
|
ik mag als Belg weer eens niet meedoen zu signature |
|
Terwijl onze bijdrage een grote meerwaarde zou kunnen betekenen. Kom anders komend weekend eens af naar Graspop. Metalhoofden genoeg. Kan je lekker interviewen terwijl je in het reuzenrad zit. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
Ik ben het meeste alweer vergeten, een gesprek met mij is derhalve vrij zinloos. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Kijk Mythics mad dan wel een hardcore salafist zijn, en ik een zwarte kousen protestant, F. Jacobse is een ongelovige. Ik zou die niet willen interviewen. Vraag maar aan je broer. When your people matter, menstrual health matters |
|
Dit topic had even die oude ZM vlam, een paar tellen, nu is de vlam weer gedoofd When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Mijn gratis hulp: begin eerder met het inplannen van belangrijke zaken. https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
Ik heb nog niet genoeg posts gedaan om te mogen pb-en. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: |
|
quote: Ja, stom systeem. Jenje en Hypnos pb-en zich helemaal het rambam en wij mogen nog niet... Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
100,000 posts, toch? Ik kom in de buurt, maar het duuuuurt wel laaaaaang, zeg. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
ram me dan |
|
Ik ben geen metalhead. That we build great walls, but for our sins. We open up the gates and let the assassins in. |
|
Misschien zijn er nog een paar op metalfan.nl? "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Nunke waar ben je nou? When your people matter, menstrual health matters |
Index / Algemeen |