|
Auteur: |
|
|
When your people matter, menstrual health matters |
|
Is het een keer geen zang die me irriteert, is het dat @#^#W$&#!!!#^#@@#$ keyboard. Wat een kutgeluid. De muziek kan ik verder prima hebben. https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
Ja vind m ook niet altijd te waus, en die typische mix, met alle punch en lows uit de kick, afgrijselijk, maar mja, t is niet anders. When your people matter, menstrual health matters |
|
Komop technische en prog liefhebbers, HierIsMike enzo! When your people matter, menstrual health matters |
|
Voor ik luister wacht ik nog even de mening van enzo af. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Brr. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Net de track Hip Dipper beluisterd. Het is zeker niet slecht, maar ik vind het allemaal zo klinisch aandoen. Dat zal wel die invloed van Steve Vai zijn, daar kan ik ook niks mee. In deze track hoorde ik geen Frank Zappa en Genesis-invloeden, wel Dream Theater/Liquid Tension Experiment. [Dit bericht is gewijzigd door HierIsMike op 16-06-2017 18:25] |
Index / Heavy Metal |