|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
http://concert.arte.tv/de/hellfest-2017-livestream Obituary speelt op dit moment. Dit is blijkbaar het streamschema: LINE-UP: Freitag: 12:00 Archiv 16:45 Devin Townsend Project 17:40 Powerwolf 18:35 Tagada Jones 19:40 Behemoth 20:45 Les Ramoneurs de Menhirs 21:50 Obituary 22:50 Sabaton 00:00 Autopsy 01:00 In Flames 02:10 The Bouncing Souls 03:00 The Damned 04:00 Cryptopsy 05:50 Firespawn Samstag: 05:00 Replay 16:55 Steel Panther 17:55 Decapitated 18:45 D.R.I. 20:00 Saxon 21:00 Pain of Salvation 22:20 Apocalyptica 23:20 Agnostic Front 00:00 Opeth 01:05 Suicidal Tendencies 02:05 Kreator 03:10 Comeback Kid Sonntag: 05:10 Replay 16:45 Candiria 17:50 Devil Driver 18:40 Trapped Under Ice 19:50 Of Mice & Men 20:45 Integrity 21:50 Metal Church 22:55 Everytime I die 00:00 Coroner 01:05 The Dillinger Escape Plan [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 16-06-2017 22:18] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Sabaton hierna. Raaaahaaaaalph!!! Waar bén je? "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Godver, wat is Obituary goed vandaag! Jammer dat ze op Fortarock niet dit geluid en deze performance hadden. Straks maar weer inhaken na Sabaton bij Autopsy. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Ja, ik kijk liever Donald Tardy dan Donald Trump, dat is zeker. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Tja, en die solo's hè.. Daar doe je niks an. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Die zijn vet, punt! Ik ben zelf van de cause of death en daar stonden ook al echt gave solo's op, meneer Murphy deed dat gewoon. Jammer dat het slaggitaar geluid zo zacht stond. Dat is natuurlijk hét dingetje van Obituary, wat mij betreft. Zo vet. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Dat Sabaton, is dat een verzinsel van Trey Parker en Matt Stone? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Obituary was te gek idd Op Fortarock ook trouwens alleen komt een band in een grote tent beter uit de verf dan in de open lucht. Sabaton is onwijs populair bij jonge metalfans dus het zal wel kindermetal zijn. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Net zo slecht? Geen fan van Southpark, ik moest die naam even door google gooien, hehe. edit. type fuck up, damn smartphones. [Dit bericht is gewijzigd door F.Jacobse op 16-06-2017 23:26] "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Ach ja, wat maakt het uit. Straks komt toch Autopsy. Dick stuck in deep, I'm just a corpsefuckin' freak! Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Bad News shirt! Awesome! "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Die fuck you halsband dinges ook. [Dit bericht is gewijzigd door F.Jacobse op 17-06-2017 0:07] "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote:Dat ja! Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Ja, die antichokers choker hehe Adresseert publiek: 'Look to the person left of you. This next song is gonna burn the hairs off their asshole' Markant figuur toch die Reifert. [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 17-06-2017 0:33] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Wat mij betreft kan hij zo als comedian aan de gang. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Hm. Volgens mij gaat er iets mis met het basgeluid. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Het is te horen? "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Basgeluid kraakte een beetje, misstaat niet bij deze band maar het lijkt nu opgelost. Klinkt prima! Ridden with disease Destined to fester [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 17-06-2017 0:53] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Obituary nu in de herhaling.... lekker! Bazzio Attacks!!! |
|
quote:Ik vond het gaaf dat Always about to die nog voorbij kwam. Macabre eternal vind ik haast zo gaaf als Severed survival. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Ik probeer te begrijpen wat ze nu zo goed vinden aan Sabaton... maar het lukt niet. Bazzio Attacks!!! |
|
quote: Sabaton klinkt als een band die South Park had kunnen bedenken. |
|
quote: Dat zullen we aan Ralph moeten vragen, aangezien hij de grote Sabaton fan hier op zm is. |
|
Ik vind dat ze objectief gezien zeker niet slecht alleen heb ik niet zoveel met het genre. Het is gewoon hele degelijke powermetal waar in Nederland gewoonweg niet veel liefhebbers voor zijn. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |