|
Auteur: |
|
|
Ja, het was weer geweldig!!!! ARE YOU A TREND OR ARE YOU SADISTIK |
|
Jeps, was mega ! Deifecation & Bitter Haervest heerschte dik! |
|
Het was erg vet!!! Vooral Deifecation en Bitter Haervest. Oh Claw, ik begreep dat jij die persoon bent met die draken ketting? Aangenaam kennis te maken... Dead things grow from deep inside... |
|
quote: Dat was ik inderdaad Inderdaad prettig kennis te maken, en als ik het goed heb was die jongen die naast jouw stond Jenje? Dus Jenje ook: aangenaam Ohja en Bitter Haervest speelden weer erg goed, en de 5 euro voor hun demo is goed besteedt! Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: Dat klopt. Dead things grow from deep inside... |
|
quote: Ja dat was ik dus Ik heb later volgens mij nog tamelijk dronken wat tegen je lopen blaten .. Ik vond dat zo fijn he .. 50 cent voor een biertje ... |
|
quote: Indd ... je vroeg of ik dat shirt op ZMFestival had gekauft. En, voor het geval je het niet goed meekreeg: ja, daar was ik ook jah Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: Hehehe LO .. Tja zoiets brabbelde ik ja . Ik was tamelijk dronken .. EN heb nu een gruwelijk stijve nek .. dankzij Bitter Haervest |
|
Jenje is zelfs de pit in geweest kreeg ik gisteravond live op IRC te horen. |
|
quote: Ja Tering zeg. Ik viel elke keer (bijna) om .. door de drank .. pit was verders niet al te heftig. |
|
nvt [Dit bericht is gemodereerd door Fire op 10-06-2002 0:23] |
|
Fire, dank je! [Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 10-06-2002 0:29] What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Wat stond er dan? Moest iemand weer bijdehand doen? |
|
Oh, hij had een paar opmerkingen naar jou dat je een ho**el*l was en meer loos gebral, en hij had het ss-logo als icon... Klik voor de gein eens op zijn homepage icoontje. Reacties daarop gráág on-topic in het Whisky hok topic. Dank en sterkte met je maag... What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
dit jaar niet geweest (k*ttentamen) t was dus leuk |
|
quote: Jep was tof. Superrelaxed ... |
|
Mijn nek doet nog steeds pijn. Ik haat headbangen. Dead things grow from deep inside... |
|
Ik moet trouwens zeggen dat ik het een ideaal festivalletje vond. Gewoon op een parkeerplaats van de campus, pissen in het bos, of bij de organisatoren in huis. Biertje 50 cent, wijn ook en niet van die hoereglaasjes, volle mik. Goed, simpel vreten, voor 1,50 Goede bands .. Het liet trouwnes maar weer eens zien dat er erg goede bands uit Twente komen |
|
De wijn was VIES! (Maar werkte wel aardig... ) [Dit bericht is gewijzigd door SheRa op 10-06-2002 14:45] Dead things grow from deep inside... |
|
quote: Ik wou net zeggen ... Je hebt wel een fles weggewerkt ... |
|
quote: Nietus! On topic! Dead things grow from deep inside... |
|
quote: Pff Dit was on topic Moderators moeten hun eigen mening er buiten houden of iets wel of niet on topic is |
|
Zaterdag weer een kans! |
|
quote: Pff modje, gebruik de search eens joh! http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/2097621 |
Index / Concerten |