|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Hm opmerkingen als 'ik hoop dat hij veel heeft mogen lijden aan z'n hartkwaal' snap ik niet helemaal. Wat kinderachtig om zo te reageren op iemand van wie je in politiek opzicht verschilt. Verder zal ik er niet om rouwen... maar de emotionele en impulsieve manier waarop gereageerd wordt doet me keer op keer weer verbazen. |
|
Ik weet dat bepaald wordt of een partij links of rechts is door te kijken naar de idealen en naar het partijprogramma van een partij maar dat de cd extreem links zou zijn is moeilijk te geloven. Ik sluit het absoluut niet uit, ik ga ff zoeken op internet. edit: reactie op post Cadaveria [Dit bericht is gewijzigd door Jebes op 11-06-2002 16:09] Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
quote:zoek maar even..ik had op een gegeven moment iets gevonden waarop een cirkel was aangegeven en de bovenste ronding van de cirkel waren dan de centrum parijen. alleen de cirkel sloot niet helemaal maar de uiteinden waren dan extreem- links en -rechts. Ook stond er een verhaaltje bij van elke partij.. bijvoorbeeld die standpunten van het CD die ik eerder genoemd heb in dit topic. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
De CD was echt niet links, soms wat populistisch misschien, maar linkse politici hebben hier ook nogal eens last van (vandaar misschien deze vergelijking). Maar veel mensen weten gewoon niet het verschil tussen rechts en links geloof ik. Extreem-links en extreem-rechts lijken soms ook wel op elkaar omdat het meestal anti-parlementaire en revolutionaire groepen zijn. Om Janmaat zal ik niet rouwen, want die sloeg zich ook maar van alles uit zijn nek zonder erover te hebben nagedacht. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
De imitatie van van Muiswinkel destijds was meesterlijk. In ieder geval één goede herinnering. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina |