|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
+ In Flames Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
in flames is niet echt een reden om WEL naar Wacken te gaan..... |
|
Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Lastig, lastig, wel of niet gaan? Veel bands hoef ik echt niet te zien maar een aantal is wel degelijk de moeite waard en dan vooral de sfeer die altijd top is. Lastig..... |
|
Och, ik heb eens een lijstje gemaakt met wat ik wel interessant vind: Arch Enemy, Amaranthe, Attic, Backyard Babies, Blues Pills, Bonfire, Clawfinger, Converge, Deserted Fear, Dirkschneider, Dokken, Dool, Epica, Evil Invaders, Fish, Gruesome, Helloween, Judas Priest, Korpiklaani, Lee Aaron, Long Distance Calling, Madball, Manilla Road, Mr Big, Nazareth, Riot V, Sarke, Sons Of Apollo, The Charm The Fury, Vallenfyre. Mr Big en Nazareth?? Ja, als je even verder luistert dan die paar Top2000 hitjes van ze zijn dat prima bands die ik best eens live wil zien. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Clawfinger? Zie ik nu Clawfinger daar tussen staan The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
quote: Als ik ga ga ik vooral voor de death- en blackmetal bands. En ook wel een beetje voor de oude knarren. Dus ook voor een Nazareth bijvoorbeeld. Alleen voor Dool en Nightwish loop ik een heel eind om, die wil ik zeker niet horen. Maar de sfeer is hoe dan ook altijd geweldig. Het lastige dit keer is vooral ook dat het midden in mijn geplande vakantie valt. Een vakantie die ik ook graag met het gezin door wil brengen. Maar goed we zullen zien. |
|
Njah, Wacken is onze geplande vakantie. Mijn dochter gaat dit jaar ook weer. Schoonzoon ook voor het 2e jaar. De jaarlijkse familiereunie zeg maar. Maar dan net ff anders dan bij CenterParcs. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Oke, er staan leuke bands tussen. Dimmu Borgir zou ik wel weer eens willen zien. Alleen wat dat Eskimo Callboy zo hoog op de bill doet is mij een raadsel. Anyway, zijn er nog kaarten? [Dit bericht is gewijzigd door MetalJan op 26-12-2017 1:12] |
|
Och, dat Ghost 1 van de dagen zal headlinen is voor mij eerlijk gezegd een groter raadsel. [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 26-12-2017 2:12] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Nu je het zegt, Cannibal Corpse zou een veel betere headliner zijn |
|
Ze zouden elk jaar dezelfde headliners moeten doen, dan weet je wat dat betreft ook precies wat je kan verwachten. That we build great walls, but for our sins. We open up the gates and let the assassins in. |
|
Uiteraard weer aanwezig |
|
Ik ben er ook weer eens |
|
quote: het blijft Napalm Records & Nuclear Blast Fest natuurlijk signature |
|
quote: Zeker! Die waren er vorig jaar ook en dat was ondanks de regen een mooi feestje. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |