|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Tot nu toe bevestigde shows |
|
Lekker, man! "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
ja, ik vind het zelf ook wel heel eeg tof, hehe. We hebben er in februari ook al een paar in Frankrijk en UK gedaan, en het is allemaal erg goed geregeld, fijn. |
|
Laten we wel wezen, het lijkt mij verschrikkelijk. Maar als het allemaal goed geregeld is, dan was dat bij mij wel zo dat dat de pijn enigszins verlichte, hehe. Ik heb met Judgement Day het laatste optreden gedaan in de 013 met Dismember etc. Dat was echt top geregeld, heel erg goed eten, super relaxte backstage, geluid ook. Top. Beter dan slappe patat en een krat lauw bier. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Het is allemaal goed geregeld. Eigen busje enzo, goede slaapplaatsen en douche mogelijkheden, en fatsoenlijk eten, dus dat is wel fijn. Verder vind ik het kei leuk, maar echt verschrikkelijk om van huis en niet bij mijn vrouw te zijn. Gefeliciteerd, trouwens! |
|
Ja, ik kan ook heel erg slecht van huis en haard en vrouw zijn. Al die maanden varen met de marine, hoe ik het volgehouden heb... Thanks! "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Dat ziet er allemaal netjes uit. Proficiat I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Afgelopen zaterdag hier gespeeld: Supertof. Goed geregeld, leuke lokatie, leuk publiek Aanstaande vrijdag in Geleen, en zaterdag in Overpelt. Live clipje van een tijdje terug in Elpee in Deinze: Aftermovie van The Hague metalfest, zitten ook wat beelden van ons in: [Dit bericht is gewijzigd door Deceptikoen op 04-06-2018 21:43] |
|
quote: Ik ga niet liegen, dat klinkt nog best goed. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Supervet, we gaan op tour in Oktober Samen met Cranial Contamination, mocht je het niet kunnen lezen. 19 oktober JC Den Ast, Heule (BE) 20 oktober Cafe De Meister, Geleen (NL), met Abacination er bij 22 oktober Le Klub Parijs (FR), plus support Andere datums en lokaties volgen. Wederom, supervet, maar de eerste 2 dagen slaap ik gewoon thuis, en ik gruwel nu al bij de gedachte van meer dan een week zonder mijn vrouw, maar verder heb ik er keiveel zin in hoor. |
|
Heule... wtf ligt dat? signature |
|
In de buurt van Kortrijk. |
|
hmmm es kijken naar den agenda signature |
|
Er komt nog een BE datum aan geloof ik. Heeft ZM geen interesse in een review en interview? |
|
lama komen! signature |
|
Waar moet ik de gegevens/aanvraag hiervoor heen sturen? |
|
signature |
|
Update: 19 oktober JC Den Ast, Heule (BE), support Klysma 20 oktober Cafe De Meister, Geleen (NL), support Abacination 21 oktober, Cafe 't Linne, Overpelt (BE), support Abacination 22 oktober, Le Klub, Parijs (FR) support nog niet bekend 23 oktober, Rock n Eat, Lyon (FR), support nog niet bekend 28 oktober, Red Studio, Douai, (FR), support nog niet bekend [Dit bericht is gewijzigd door Deceptikoen op 13-09-2018 17:58] |
|
Update: 19 oktober JC Den Ast, Heule (BE), support Klysma 20 oktober Cafe De Meister, Geleen (NL), support Abacination 21 oktober, Cafe 't Linne, Overpelt (BE), support Abacination 22 oktober, Le Klub, Parijs (FR) support nog niet bekend 23 oktober, Rock n Eat, Lyon (FR), support nog niet bekend 25 oktober, Bar Caferino, Barcelona (SP) support Avfrunn en Pulmonary Fibrosis 26 oktober, Bilbao Deathfest, Bilbao (SP), oa Wormed 28 oktober, Red Studio, Douai, (FR), support nog niet bekend |
|
Tourposter |
|
Beelden gevonden van Parijs |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |