IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : FortaRock 2018 Vorige pagina | Volgende pagina
Room101
Usericon van Room101
Posted 24-11-2017 21:46 by Room101 Wijzig reactieProfiel van Room101Quote dit bericht

2 dagen... nog niet erg intyeressant. De interessante bands ook al vaak gezien..

Maar IGORRR... hoewel ik nog steeds niet geheel weet wat ik ervan vind (nieuwe clips zijn wel gaaf), is het wel cool dat "ie" er staat. Niet bepaald mainstream


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 25-11-2017 2:35 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Ik overweeg toch serieus dit jaar weer te gaan.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


smallie
Usericon van smallie
Posted 25-11-2017 12:38 by smallie Wijzig reactieProfiel van smallieQuote dit bericht

Ik overweeg ook om te gaan. Er zou sprake zijn van mogelijke festivalcamping. Weet iemand daar iets van?


ex-filosofem
Usericon van ex-filosofem
Posted 25-11-2017 13:07 by ex-filosofem Wijzig reactieProfiel van ex-filosofemQuote dit bericht

Nee, dat komt er niet.


That we build great walls, but for our sins. We open up the gates and let the assassins in.


smallie
Usericon van smallie
Posted 25-11-2017 18:55 by smallie Wijzig reactieProfiel van smallieQuote dit bericht

Okee. Duidelijk.


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 25-11-2017 19:59 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

quote:
Op 25 november 2017 2:35 schreef XXL het volgende:
Ik overweeg toch serieus dit jaar weer te gaan.


Slechts 2 bands die ik interessant genoeg vind en dan nog niet eens op dezelfde dag. Nee bedankt.


Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 22-12-2017 21:21 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Vandaag bevestigd:

Opeth, Baroness en Death Alley (allen voor de zaterdag)

Begin er hard over te denken om de zaterdag af te reizen naar Nijmegen.


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 29-03-2018 21:04 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Line-up is compleet! Er is een kleine verschuiving in het programma: Mantar en Thy Art Is Murder zijn verplaatst van de vrijdag naar de zaterdag, terwijl Kreator nu op vrijdag in plaats van zaterdag gaat optreden.




Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 29-03-2018 23:02 by Ethereal Wijzig reactieProfiel van EtherealQuote dit berichthttp://www.captainalbatross.nl

Best oké-e lineup, maar ik weiger naar de Goffert te gaan. Te groot, laat mij de herinnering aan Fortarock in Brakkestein maar houden. Zou ontzettend graag Body Count en Igorrr zien overigens.


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 30-03-2018 21:00 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

quote:
Het festivalterrein krijgt dit jaar een make-over. Daarnaast wordt op zaterdag het Goffert Theater bij het festival betrokken en is er weer voldoende catering en een festivalmarkt.


Misschien ga je nu alsnog


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 24-05-2018 1:05 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Wij hebben twee combitickets gewonnen dus XXL en co zijn aanwezig.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 24-05-2018 20:23 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht





F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 24-05-2018 20:31 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

Parkway Drive, onbekende naam hier. Gewoon headliner ook.




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 24-05-2018 20:34 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Baroness, Igorrr, Dool. Ik ga me wel redden daar. Verder zal het wel weer worst eten en bier drinken worden.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


zodiac lung
Usericon van zodiac lung
Posted 24-05-2018 20:49 by zodiac lung Wijzig reactieProfiel van zodiac lungQuote dit berichthttp://https://www.last.fm/user/Panzerke

Tja, Igorrr...ik ga toch maar gewoon Death Alley kijken, denk ik. Veel zin in, serieus een van de leukste lineups die ik in jaren heb gezien bij de grote festivals in Nederland.


One chord is fine. Two chords is pushing it. Three chords and you're into jazz.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 24-05-2018 20:52 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Wel jammer dat Meshuggah en Dool tegelijk staan te spelen.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


zodiac lung
Usericon van zodiac lung
Posted 24-05-2018 20:58 by zodiac lung Wijzig reactieProfiel van zodiac lungQuote dit berichthttp://https://www.last.fm/user/Panzerke

Ja, dat is de andere vervelende overlapping. Ach.


One chord is fine. Two chords is pushing it. Three chords and you're into jazz.


Bub
Doomed by the living dead!
Usericon van Bub
Posted 24-05-2018 21:15 by Bub Wijzig reactieProfiel van BubQuote dit bericht

quote:
Op 24 mei 2018 20:31 schreef F.Jacobse het volgende:
Parkway Drive, onbekende naam hier. Gewoon headliner ook.



Ik verbaas mij daar ook echt over.

Ik kan niemand in mijn directe metalen omgeving die de band leuk vindt, laat staan er überhaupt bekend mee is.
Misschien dat mijn metalen vrienden kring voornamelijk in de 40+ leeftijd is. Dat dat er iets mee te maken heeft.
Even 15 seconden gecheckt op YouTube zegt genoeg.
Het is popmuziek met een stevig gitaartje, zo nu en dan een poging tot een In Flames riff en dan ook nog van de latere saaie periode, wat geschreeuw met een catchy pop-punkie melodietje er door.
Met heavy metal heeft dit niets te maken.

[Dit bericht is gewijzigd door Bub op 24-05-2018 21:16]


bub


HierIsMike
Usericon van HierIsMike
Posted 24-05-2018 21:46 by HierIsMike Wijzig reactieProfiel van HierIsMikeQuote dit berichthttp://hierismike.wordpress.com/

Parkway Drive was een vette band, maar die zijn sinds Ire echt afgegleden naar cheesy stadionmetalcore/popmuziek met gitaren. Het debuut heeft flink wat Gothenburg-riffs in zich.



Ik vind het toch wel cool dat ze als headliner staan. Het wordt eens tijd dat er wat nieuwere namen (ook al bestaat Parkway Drive 15 jaar) gaan headlinen. Wel een band die voor de jongere luisteraar is inderdaad.



Ktulu
Driven by sin
Usericon van Ktulu
Posted 25-05-2018 9:07 by Ktulu Wijzig reactieProfiel van KtuluQuote dit bericht

Killing with a Smile en Horizons zijn echt ontzettend vette metalcore platen. Slaughter of the soul meets Madball met een heerlijk positieve Australische surfersvibe. Die twee eerste compleet grijs gedraaid. De nieuwe, Reverence is voorlopig hun dieptepunt voor mij, maar als je live nrs als Carrion, Idols & Anchors, Romance is Dead, Guns for show, knives for a pro of Boneyards kunt meepakken, ZEKER doen.

Gaaf dat ze headlinen op zowel Fortarock als Graspop. Een band die al heel lang heel hard werkt, down to earth blijft en het echt verdient w.m.b., ook al is hun laatste plaat kaka op een glimmend schijfje.

[Dit bericht is gewijzigd door Ktulu op 25-05-2018 9:10]


Primal Creation - modern thrash metal - YouTube


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 25-05-2018 14:04 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

quote:
Gaaf dat ze headlinen op zowel Fortarock als Graspop. Een band die al heel lang heel hard werkt, down to earth blijft en het echt verdient w.m.b., ook al is hun laatste plaat kaka op een glimmend schijfje.

Dat. Voor de oudelui is het vast een doorsnee kiddycoreband, maar voor vele kindjes was het tien jaar geleden wel dé kiddycoreband. En die kindjes zijn intussen ook allemaal tien jaar ouder. De headline-status lijkt me bij Parkway Drive echt wel terecht, al maken ze al zes jaar geen goede albums meer.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Ktulu
Driven by sin
Usericon van Ktulu
Posted 25-05-2018 15:32 by Ktulu Wijzig reactieProfiel van KtuluQuote dit bericht

Trix 2008 met Horizons op de Never Say Die tour. Vergeet ik niet meer.


Primal Creation - modern thrash metal - YouTube


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 25-05-2018 15:53 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Die show met Despised Icon, Carnifex, Whitechapel, Architects, Protest the Hero en Unearth? Die was briljant. Architects maar even gezien en Protest the Hero overgeslagen (dat zou nu anders zijn), maar het leek per band harder en harder te worden. Dolle pret.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 25-05-2018 21:48 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

De vrijdag spreekt mij meer aan als de zaterdag.


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 25-05-2018 21:59 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

quote:
Op 25 mei 2018 15:53 schreef BenKnuckles het volgende:
Die show met Despised Icon, Carnifex, Whitechapel, Architects, Protest the Hero en Unearth? Die was briljant. Architects maar even gezien en Protest the Hero overgeslagen (dat zou nu anders zijn), maar het leek per band harder en harder te worden. Dolle pret.


Mooi package was dat. Kon ik mooi gaan eten tijdens Parkway Drive, daar heb ik echt nooit wat mee gekund. Te blij.



Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen