![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik overweeg toch serieus dit jaar weer te gaan. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
Ik overweeg ook om te gaan. Er zou sprake zijn van mogelijke festivalcamping. Weet iemand daar iets van? ![]() |
|
Nee, dat komt er niet. That we build great walls, but for our sins. We open up the gates and let the assassins in. ![]() |
|
Okee. Duidelijk. ![]() |
|
quote: Slechts 2 bands die ik interessant genoeg vind en dan nog niet eens op dezelfde dag. Nee bedankt. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Vandaag bevestigd: Opeth, Baroness en Death Alley (allen voor de zaterdag) Begin er hard over te denken om de zaterdag af te reizen naar Nijmegen. ![]() |
|
Line-up is compleet! Er is een kleine verschuiving in het programma: Mantar en Thy Art Is Murder zijn verplaatst van de vrijdag naar de zaterdag, terwijl Kreator nu op vrijdag in plaats van zaterdag gaat optreden. ![]() ![]() |
|
Best oké-e lineup, maar ik weiger naar de Goffert te gaan. Te groot, laat mij de herinnering aan Fortarock in Brakkestein maar houden. Zou ontzettend graag Body Count en Igorrr zien overigens. Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. ![]() |
|
quote: Misschien ga je nu alsnog ![]() ![]() |
|
Wij hebben twee combitickets gewonnen dus XXL en co zijn aanwezig. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
![]() ![]() ![]() |
|
Parkway Drive, onbekende naam hier. Gewoon headliner ook. ![]() ![]() "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
|
Baroness, Igorrr, Dool. Ik ga me wel redden daar. Verder zal het wel weer worst eten en bier drinken worden. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
Tja, Igorrr...ik ga toch maar gewoon Death Alley kijken, denk ik. Veel zin in, serieus een van de leukste lineups die ik in jaren heb gezien bij de grote festivals in Nederland. ![]() |
|
Wel jammer dat Meshuggah en Dool tegelijk staan te spelen. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
Ja, dat is de andere vervelende overlapping. Ach. ![]() ![]() |
|
quote: Ik verbaas mij daar ook echt over. ![]() Ik kan niemand in mijn directe metalen omgeving die de band leuk vindt, laat staan er überhaupt bekend mee is. Misschien dat mijn metalen vrienden kring voornamelijk in de 40+ leeftijd is. Dat dat er iets mee te maken heeft. Even 15 seconden gecheckt op YouTube zegt genoeg. Het is popmuziek met een stevig gitaartje, zo nu en dan een poging tot een In Flames riff en dan ook nog van de latere saaie periode, wat geschreeuw met een catchy pop-punkie melodietje er door. Met heavy metal heeft dit niets te maken. [Dit bericht is gewijzigd door Bub op 24-05-2018 21:16] bub ![]() |
|
Parkway Drive was een vette band, maar die zijn sinds Ire echt afgegleden naar cheesy stadionmetalcore/popmuziek met gitaren. Het debuut heeft flink wat Gothenburg-riffs in zich. Ik vind het toch wel cool dat ze als headliner staan. Het wordt eens tijd dat er wat nieuwere namen (ook al bestaat Parkway Drive 15 jaar) gaan headlinen. Wel een band die voor de jongere luisteraar is inderdaad. ![]() |
|
Killing with a Smile en Horizons zijn echt ontzettend vette metalcore platen. Slaughter of the soul meets Madball met een heerlijk positieve Australische surfersvibe. Die twee eerste compleet grijs gedraaid. De nieuwe, Reverence is voorlopig hun dieptepunt voor mij, maar als je live nrs als Carrion, Idols & Anchors, Romance is Dead, Guns for show, knives for a pro of Boneyards kunt meepakken, ZEKER doen. Gaaf dat ze headlinen op zowel Fortarock als Graspop. Een band die al heel lang heel hard werkt, down to earth blijft en het echt verdient w.m.b., ook al is hun laatste plaat kaka op een glimmend schijfje. [Dit bericht is gewijzigd door Ktulu op 25-05-2018 9:10] Primal Creation - modern thrash metal - YouTube ![]() |
|
quote: Dat. Voor de oudelui is het vast een doorsnee kiddycoreband, maar voor vele kindjes was het tien jaar geleden wel dé kiddycoreband. En die kindjes zijn intussen ook allemaal tien jaar ouder. De headline-status lijkt me bij Parkway Drive echt wel terecht, al maken ze al zes jaar geen goede albums meer. ![]() |
|
Trix 2008 met Horizons op de Never Say Die tour. Vergeet ik niet meer. Primal Creation - modern thrash metal - YouTube ![]() |
|
Die show met Despised Icon, Carnifex, Whitechapel, Architects, Protest the Hero en Unearth? Die was briljant. Architects maar even gezien en Protest the Hero overgeslagen (dat zou nu anders zijn), maar het leek per band harder en harder te worden. Dolle pret. ![]() |
|
De vrijdag spreekt mij meer aan als de zaterdag. ![]() |
|
quote: Mooi package was dat. Kon ik mooi gaan eten tijdens Parkway Drive, daar heb ik echt nooit wat mee gekund. Te blij. https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ ![]() |
![]() |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |