|
Auteur: |
|
|
Iemand hier al eens geweest? Het lijkt me klein en relaxed dus heb maar eens kaarten besteld. www.headbangers-open-air.de Dat wordt dus hierheen, zondag van de camping af, 1 dag overbruggen en maandag de Wacken camping op. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Maar wel lekkere ouwelullenbands. Leuk voor ouwe lullen zoals ik. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Riot V (USA,30 years thundersteel Show) Morgana Lefay (Swe) Anvil (USA) 40 years Anvil Manilla Road (USA/D) TKO (USA) "in your face" show Tankard (D) Girlschool (UK) Tyrant (USA) Metal Inquisitor (D) Destiny (Swe) Ancient Empire (USA) Syrus (USA) Darkness (D) Witchfynde (UK) Trance (D) Ravage (USA) Psychoprism (USA) Hitten (ESP) Speed Queen (Be) Seax (USA) Existance (Fr) Vulture (D) Tickets zijn inmiddels binnen. €54,90 voor 3 dagen + Camping. [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 18-11-2017 18:26] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Prima line-up. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Er komen nog namen bij. Ik ben benieuwd. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
beter dan keep it true volgend jaar lijkt t |
|
quote: Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Als krona geen roet in het eten gooit eind van de maand hier heen. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Ze komen weg met die aidsflyer omdat het duitsers zijn. |
|
Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
Index / Concerten |