|
Auteur: |
|
|
Zie de advertentie onderaan, bij interesse best via de chat op 2de hands contacteren, thanks! https://www.2dehands.be/link/370669580.html |
|
Zebra pickups is niet trve. Moet ie daarom weg? When your people matter, menstrual health matters |
|
Nee, hij moet weg omdat ik hem niet meer gebruik. |
|
Naar de hel, niks of niemand uitgezonderd. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Ik weet niet wat de aanleiding geeft tot deze "true black" conversatie maar deze gitaar is geschikt voor alle metal-stijlen. Heeft niets met true en al die zever te maken. Die true blackies moeten maar een afgeleefde warlock zoeken die klinkt zoals een krijsende oma en dan zijn die ook weer gelukkig. Dus, dit instrument is voor mensen die een vet geluid kunnen appreciëren. |
|
De forumrelie heeft een opstandige bui. Niet te veel aandacht aan schenken verder. Hij is met tijden wel aardig hoor. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Hij wel ja. ... hoe de hazen lopen ... |
|
Sterker nog, ik vermoed dat hij 'in het echie' best wel een prima kerel is. https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
quote: pilletjes vergeten te slikken? TUFKAM |
|
quote: Dat denk ik ook. Op het forum ook een prima gast trouwens, wat mij betreft. ... hoe de hazen lopen ... |
|
quote:+1. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Faalhaas daarentegen... Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Ik voel me gevleid dames. Ik hou ook van jullie Zelfs van ND. Soms. When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Klopt, niks aan die vent. Maar de grootste galbak blijft toch wel die bastianus ... hoe de hazen lopen ... |
|
Bastianus is zo'n wannabe-waver die Nick Cave niet trekt en dat probeert te compenseren met het noemen van obscure bandnaampjes. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Zoals Harm's Way? Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Liev blijven doen heren. When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote:Verdomme, betrapt... Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Harm's Way I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Zonder vraagteken. When your people matter, menstrual health matters |
|
Leuk hier! Lol Nu nog iemand vinden die in deze lekkere metaalplank geïnteresseerd is en het feest is compleet! [Dit bericht is gewijzigd door Ysmir op 10-10-2017 23:21] |
|
Mooi topic! Maar ik heb al een Ibanez roadstar II voor het leven. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
Index / Muziek algemeen |