|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
|
|
Aanwezig. |
|
Cool. |
|
vond amenra acoustisch op roadburn eigenlijk vooral saai maar wil voor de rest wel komen kieken. |
|
quote: Dat kringgesprek was erg ja. |
|
Ik vond het vooral zeer vervelend dat men gewoon niet even zijn muil kon houden tijdens die show. Dat maakte het niet echt memorabel voor mij. Maar eind van dat jaar in de Effenaar, jeetje. |
|
Amenra akoestisch in een juiste setting is een bijzondere ervaring, maar kan zo snel te niet gedaan worden door enkelingen die het nodig vinden te praten ofzo. |
|
Ik ben benieuwd naar welke andere zes bands er zullen spelen op de 'reguliere' dag! Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Hotelletje geboekt en combitickets in de pocket, zin in. Ik hoop dat Oathbreaker, The Black Heart Rebellion en Treha Sektori er ook bij zijn. |
|
quote: Het wordt wel een andere line-up dan de vorige keer. |
|
Geen hotel geboekt maar wel combiticket gekocht. |
|
quote: Ik heb geen idee welke acts er allemaal geassocieerd zijn met CoR en ik word ook geen reet wijzer van de website van Amenra, wikipedia, etc. Irritant, dat mysterieuze gedoe. |
|
Consouling Souls label geeft doorgaans wel een goed beeld. |
|
https://www.discogs.com/artist/3865579-Church-of-Ra Zal ondertussen ook wel al weer wat nieuwe namen bijgekomen en mogelijk weggevallen zijn... discogs sale list: https://www.discogs.com/seller/williamblake?sort=artist%2Casc |
|
Thanks guys. |
|
Ik zou er Throane ook wel verwachten. |
|
de eerste zo goed als bevestiging: |
|
Vrijdag 19 januari, Stevenskerk Amenra - acoustic Chve & Syndrome A-Sun Amissa Zaterdag 20 januari, Doornroosje Amenra - non-acoustic Aluk Todolo VVOVNDS Throane Fär Barst [Dit bericht is gewijzigd door Spirit In Black op 17-11-2017 21:40] |
|
Throane zat ik al op te hopen, toch wel erg vet. |
|
Aluk Todolo vind ik een verrassende bevestiging. Ik wist niet dat zij een connectie met de Church of Ra hadden. |
|
Beide shows erbij, aantal bands zeggen me niets, dus eens checken! |
|
Nog maar een paar kaarten te koop: www.doornroosje.nl/event/amenra Tevens gelimiteerde 'le 7e oeil' zeefdruk oplage te koop van onderstaande artwork. |
|
quote: Ik vind het vooral jammer dat ze een connectie met CoR hebben Wat een doelloze, vormeloze, eh, brij zeg. Spelen ze nog een uur ook. Maar goed. Misschien is het live beter te harden. Edit: de laatste plaat is niet perse representatief voor het gehele oeuvre, Snaack. Ik luisterde Archives Vol 1. De rest klinkt een stuk, eh, normaler, vooralsnog. Anyway.. Dat worden twee gezellige dagen. Ik heb mijn scheermesjes al klaarliggen. [Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 17-01-2018 16:48] |
|
Mooie avond gisteren. Opener A-Sun Amissa zette de toon met subtiele gitaardrones en klarinet. Ze brachten wat sfeer met zich mee, maar net als op plaat niet bijster spannend en ook de machinale beats staan me wat tegen. Daarna tijd voor Syndrome + CHVE. Dit overtrof al mijn verwachtingen. De draailier van Colin zorgde voor een fantastische drone en Mathieu wist daar de juiste gitaarakkoorden overheen te draperen. Daarna speelde hij solo nog een erg goed nummer dat begon met een loop van gitaargetokkel waarbij hij steeds meer lagen toevoegde tot een bloedstollende finale. Chapeau! Amenra deden hun kunstje zoals verwacht erg goed. De violiste zorgde voor een aantal sfeervolle toevoegingen. Knap hoe Amenra de spanning van de platen vast weet te houden, maar ik snakte soms naar een stevige uitbarsting, zoals ze dat tijdens reguliere optredens geperfectioneerd hebben. Geweldige zang van Colin trouwens. Zo zou hij altijd mogen klinken van mij. Mooie locatie trouwens, die Stevenkerk, en een goede zet om de bands in het midden van het kruis op te laten treden in plaats van op het altaar. Zo zat iedereen in de buurt van de band. Helaas was alles gelijkvloers waardoor het zicht wat beperkt bleef. In combinatie met de schaarse verlichting en een band die in een kleine cirkel speelde zorgde ervoor dat het voornamelijk een luisterconcert was. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Geheel met Sater eens. Zou het zelf geschrrven kunnen hebben. (Das dan best wel weer griezelig....) |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |