|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
|
|
haha schitterend weer Al noemt Grom hun muziek holleboomstamblackmetal, het kan me geen donder schelen, de muziek is kut of niet en daar veranderd een labeltje niks aan. |
|
Hoe meer negatieve kritiek, hoe meer ik dit wel eens wil horen. Ik bedoel, iemand moet dit goed vinden, anders was er geen topic over gestart? |
|
er zijn genoeg mensen die Grom goed vinden, tis alleen een kwestie van smaak he. |
|
Prachtige foto op de openingspagina van hun site: Angelfire [Dit bericht is gewijzigd door Davy op 12-06-2002 16:03] |
|
|
|
whahahahahahahahaa Grom likt negerkutten JULLIE ZUIGEN PAARSDOORADERDE NEGERPIEMELS!!!! |
|
quote: Mister troe-blekkie nr zoveel? |
|
quote: Whahahaa een kerkebrand signature Troe-neger-blek!! JULLIE ZUIGEN PAARSDOORADERDE NEGERPIEMELS!!!! |
|
Ontopic! |
|
Grom! Ja zeker te pruimen! |
|
Komop zeg, pfff ... wat een zaadband. "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" |
|
quote: Dan moet het geen deadlink zijn!!!! gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com |
|
kijk eens naar de datum voordat je onzin lult Je moeder. |
|
quote: Is die deadlink onzin dan? Maar ja, als een link misschien niet zo lang bestaat. http://www.grinroth.nl/music/live/leeuwarden/GRINROTH%20--%20The%20Emptiness%20--%20(Live).mp3 [Dit bericht is gewijzigd door scotfan op 02-01-2004 20:35] gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |