IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Norton Antivirus + Internet problemen Vorige pagina
gunship_x
Usericon van gunship_x
Posted 08-11-2002 11:53 by gunship_x Wijzig reactieProfiel van gunship_xQuote dit berichthttp://gunship-x.glow.nl

Tja wat moet ik hier nu allemaal op zeggen.
Het is gewoon wat iemand er personelijk van vindt. Iemand die roept windows of linux is niets bla bla bla.
Nou die vind ik maar een sukkel.
Ik heb met linux meer problemen gehad dan met windows. Maar met windows heb ik ook veel problemen en dat maak het nu juist zo leuk. Als alles in een keer zou werken zou mijn werk best saai worden dat geld ook voor het antivirus gebeuren. Norton en mcafee zijn de toppers en mijn voorkeur gaat uit naar norton. Ondanks dat deze na een update een ibm 300gl met win98 niet meer laat opstarten. Dat probleem vinden we ook wel en oplossen gaat ook wel lukken.
he de groetjes

[Dit bericht is gewijzigd door gunship_x op 08-11-2002 11:57]



grindcore
grindtegel
Usericon van grindcore
Posted 26-07-2003 13:04 by grindcore Wijzig reactieProfiel van grindcoreQuote dit bericht

quote:
Op 6 november 2002 0:37 schreef Snaack het volgende:
Ik draai momenteel nog Win98SE (tot ik een grotere schijf voor mijn laptop heb) en F-Secure als virusscanner. En ik heb er ook nooit problemen mee.

Als ik mijn vuurmuur weer aan de praat krijg is mijn bakkie ook weer goed dichtgetimmerd.

*pling* --> installeert de vuurmuur. Sygate ofcourse. Ben zo laks geweest de trial te laten verlopen terwijl ik de crack heb

Maarruh, met een grotere schijf/ andere PC toch maar een Win2000 Pro/ Linux dual boot gaan draaien.

Wat voor voor vuurmuur gebruik je?
Anders raad ik je Zonealarm aan.


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 16-08-2004 12:51 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

We zitten met een groot probleem, misschien een virus of dergelijke, of iets totaal anders.
Na het opstarten van deze pc (en na het in en uitschakelen van de LAN verbinding) heb ik even internet en valt daarna gelijk uit. Na 2.5 uur bellen met de helpdeskcentrale van Essent hebben we nog geen oplossing. Ze zeggen dat het aan onze pc ligt maar onze (up to date) virusscanner en programma's die spyware verwijderen (en die hebben we veel!) konden niks oplossen. Is het mogelijk dat we gehacked zijn (ontdanks onze firewall), of kunnen meerdere mensen aangesloten zijn op deze kabel? Want Essent had het erover dat ze konden zien dat er meerdere Ip adressen werden 'opgestart'.


Heeft iemand hier ervaring mee en wat moeten we doen? Essent raad ons aan om te formateren.

Wij hebben ook Norton, heeft dit er iets mee te maken?

[Dit bericht is gewijzigd door Tormented soul op 16-08-2004 12:52]


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 16-08-2004 15:29 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

En als je tijdelijk je Firewall uitschakeld? Doet hij het dan wel?


Bazzio Attacks!!!


Pink Floyd
The mountain king return
Usericon van Pink Floyd
Posted 16-08-2004 15:39 by Pink Floyd Wijzig reactieProfiel van Pink FloydQuote dit bericht

Anders even je ip vernieuwen: Start -> uitvoeren -> command (of cmd) -> ipconfig /renew -> enter -> PC ff opnieuw opstarten.


Like Some Snow-white Marble Eyes


thrash
one vodka, two vodka, three vodka, drop dead
Usericon van thrash
Posted 16-08-2004 16:43 by thrash Wijzig reactieProfiel van thrashQuote dit bericht

Iets van heel soms ook wel eens wil helpen is: heel even de stroom van het modum of hub er afhalen, zodat het modum of de hub even opnieuw opstarten. Bij mij werkt dat meestal wel, succes.


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 16-08-2004 17:03 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 16 augustus 2004 12:51 schreef Tormented soul het volgende:
We zitten met een groot probleem, misschien een virus of dergelijke, of iets totaal anders.
Na het opstarten van deze pc (en na het in en uitschakelen van de LAN verbinding) heb ik even internet en valt daarna gelijk uit. Na 2.5 uur bellen met de helpdeskcentrale van Essent hebben we nog geen oplossing. Ze zeggen dat het aan onze pc ligt maar onze (up to date) virusscanner en programma's die spyware verwijderen (en die hebben we veel!) konden niks oplossen. Is het mogelijk dat we gehacked zijn (ontdanks onze firewall), of kunnen meerdere mensen aangesloten zijn op deze kabel? Want Essent had het erover dat ze konden zien dat er meerdere Ip adressen werden 'opgestart'.


Heeft iemand hier ervaring mee en wat moeten we doen? Essent raad ons aan om te formateren.

Wij hebben ook Norton, heeft dit er iets mee te maken?


Heb je een NAT router of gaat het via een pc/hub


"This one is older than shit, heavier than time!"


Tyrant Lizard King
them bones
Usericon van Tyrant Lizard King
Posted 16-08-2004 19:57 by Tyrant Lizard King Wijzig reactieProfiel van Tyrant Lizard KingQuote dit bericht

Verschijnt in je beeld ook een venstertje dat van 60 sec. aftelt? Als dat het geval is, is het heel goed mogelijk dat je het Sasser-virus/worm te pakken hebt.

http://securityresponse.symantec.com/avcenter/venc/data/w32.sasser.removal.tool.html

Hier vindt je de removaltool, ik hoop dat het werkt.

[Dit bericht is gewijzigd door Tyrant Lizard King op 16-08-2004 23:59]


piepkrakpiepkrakpiepkrakpiepkrakpiepkrakpiepkrak........


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 16-08-2004 23:35 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

Norton is schijt voor je (iig mijn) PC. Ik draai nu Kaspersky en gaat moeiteloos


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 16-08-2004 23:38 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Ik gebruik sinds een paar weken AVG. Werkt prima, tot nog toe. Maar wel gratis.

Wat is het addertje?


Oud Vuil.


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 17-08-2004 0:02 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

je zal na de trial sterven.


scotfan
Usericon van scotfan
Posted 17-08-2004 12:16 by scotfan Wijzig reactieProfiel van scotfanQuote dit berichthttp://www.facebook.com/garsecgmetal

quote:
Op 17 augustus 2004 0:02 schreef aerodis het volgende:
je zal na de trial sterven.

astalavista baby!!


gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com


Pluijzer
Höj höj
Usericon van Pluijzer
Posted 17-08-2004 12:39 by Pluijzer Wijzig reactieProfiel van PluijzerQuote dit bericht

quote:
Op 17 augustus 2004 0:02 schreef aerodis het volgende:
je zal na de trial sterven.


Is niet waar, AVG heeft een gratis versie waar niets mis mee mis en zonder addertje.

En over Windows vs Linux...
Windows 95/98/ME etc. zuigen! Windows XP valt wel mee, maar met Windows 2000 en zeker 2003 is niets mis mee, iig niet meer dan Linux( ik kan alleen Mandrake meepraten mischien dat Suse beter is dat weet ik niet).
Mijn server draait op 2003 en ik moet zeggen dat deze zwaar heerscht nergens geen problemen mee, nog nooit vastgelopen en je hoeft hem nergens voor nieuw optestarten(met uitzonddering tot sommige nieuwe hardware natuurlijk)

Maar wat inderdaad zuigt aan alle "windoa" is Internet Explorer met dat programma kun je echt binnen 30 sec. heel je systeem verneuken omdat je daarmee zeer makkelijk spyware en virussen mee kan downloaden. En dan beginnen ze te klagen dat Windows crap is maar dat is die zooi die gedownload is. Gebruik gewoon FireFox dan heb je nergens last van.

....en ik heb een hekel aan het Monopoly van Microsoft en ben momenteel eigenlijk bezig met een Amerikaanse boycot maar met het programma is niets mis/




Pink Floyd
The mountain king return
Usericon van Pink Floyd
Posted 17-08-2004 12:41 by Pink Floyd Wijzig reactieProfiel van Pink FloydQuote dit bericht

quote:
Op 16 augustus 2004 23:35 schreef aerodis het volgende:
Norton is schijt voor je (iig mijn) PC. Ik draai nu Kaspersky en gaat moeiteloos
Nieuwe versies van Norton geven anders bar weinig problemen, tot de (as I recall) 2002 versie was het inderdaad crap.


Like Some Snow-white Marble Eyes


SkinPeeleR
moeite van het doodschoppen niet waard
Usericon van SkinPeeleR
Posted 17-08-2004 12:43 by SkinPeeleR Wijzig reactieProfiel van SkinPeeleRQuote dit berichthttp://www.e-psychiater.nl/html/psychiatrie/zwakbegaafdheid.php

Iemand ook bekend met het probleem van McAfee
en windows xp dat na opstarten uit sleepmodus de scanner een foutmelding geeft en opnieuw moet worden gestart?


Een kleine snol zit zo vol.


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 17-08-2004 17:51 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

Ik ga het allemaal voorleggen aan mn vader, die heeft meer verstand van hardware dan ik. in ieder geval bedankt


Pink Floyd
The mountain king return
Usericon van Pink Floyd
Posted 18-08-2004 9:41 by Pink Floyd Wijzig reactieProfiel van Pink FloydQuote dit bericht

quote:
Op 17 augustus 2004 17:51 schreef Tormented soul het volgende:
Ik ga het allemaal voorleggen aan mn vader, die heeft meer verstand van hardware dan ik. in ieder geval bedankt


Like Some Snow-white Marble Eyes


natassja
Usericon van natassja
Posted 18-08-2004 12:06 by natassja Wijzig reactieProfiel van natassjaQuote dit bericht

vandaar dat we laats geen internet meer hadden


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 18-08-2004 12:12 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

ik heb norton 2004 en hij vraagt bij elk grote programma wat ik opstart om de virus definities bij te werken
bovendien vind hij bij de systeemscan 4 virussen maar kan deze niet verwijderen oid
(dit probleem is zomaar gekomen 3 maanden geleden)


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen