IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Into The Grave 2018 Vorige pagina
MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 17-08-2018 22:08 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Decapitated: Kwamen we mee binnen. Aardig optreden, maar kon mijn aandacht er niet helemaal bij houden.

Orden Ogan: Niet echt mijn ding, muzikaal ging het nog net (sommige stukjes dan).

Delain: Jammer van die onderbrekingen, voor de rest ook niet echt boeiend. Zangeres mocht er wel zijn...

Goijra:

After:
Alien Weaponry: Gaaf optreden!

Zaterdag:

Dust Bolt: Goeie thrash, goeie opener!

Goatwhore: Ein-de-lijk eens gezien. Gave show, ondanks de kut regen.

Gloryhammer: Tsja, fouter kan bijna niet. Hier en daar toch best een klein beetje vermakelijk, haha.

Dying Fetus: Was weer vet!

Suicidal Tendencies: Die zanger moet niet zo veel lullen, maar leuk om die oude nummers weer eens te horen.

Paradise Lost en At The Gates grotendeels aan me voorbij laten gaan vanwege socializen, eten, zitten en een bezoekje aan de metalmarket.

Children Of Bodom: Tegenwoordig heb ik er niet meer veel mee, toch leuk om die oude nummers weer eens te horen.

Behemoth: Mooie show. Had wel gehoopt op een nummertje van thelema 6 en/of Zos Kia Cultus, maar helaas.

After:
The Black Dahlia Murder: Beetje druk, maar gave show.
Teethgrinder: Wederom een goede show.

Minpunten: Grolsch…Regen…


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 19-08-2018 18:53 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 15 augustus 2018 11:25 schreef Sjon het volgende:
@Snaack Waarom hebben wij geen biertje gedaan? Ik was zelfs nog op de afterparty.


Het was op zich best druk. Heb je helemaal niet gespot. Jammer. Volgende keer beter.


Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen