|
Auteur: |
|
|
Sjon? signature |
|
Ik adviseer een koptelefoon. Als ik echt goed wil luisteren naar muziek, moet ik echt wel een koptelefoon opzetten, anders mis ik van alles, laat staan de bassdrums, hehe. Tinnitus helpt ook niet mee, maar goed. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Je hebt deze? Ik zou zeggen: Koop gewoon een beetje een fatsoenlijke set speakers. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
En double bass zijn tegenwoordig toch alleen maar van die hoge tikken, geen subwoofer voor nodig. When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Naar mijn idee geeft een subwoofer geeft juist minder definitie aan muziek. Dat soort configuraties zijn echt voor games films en electronische muziek waarbij erg laag goed klinkt en eigenlijk weinig in het laag midden zit. Voor die muziek prima, maar wil je meer definitie in rock metal kun je naar mijn idee altijd beter kijken naar beter laag midden. als je er veel echt laag in gooit krijg je een dikke brei herrie maar niet zozeer de definitie van het ritme. Ik ben altijd meer fan van zuil speakers. ipv 2.1 of 5.1 setjes. Van mijn basleraar kreeg ik mee om als je bastracks wil uitvogelen je juist een crappy set boxen met weinig laag moet gebruiken en dan vis je de track er zo uit. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Ik zou ook zuilen kopen ipv een subwoofer. Bowers & Wilkins heeft net een nieuwe lijn uitgebracht, misschien goed om met zoiets qua orientatie te beginnen. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Mijn subwoofer heeft wel meerwaarde bij films, voor realistischer geluid. Bij muziek, m.n. dubbel bass, is het eerder storend, het maakt het geluid rommelig. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Ik zou het ook in de middenfrequentie zoeken. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Nee jij bedoeld, voor geluid zoals filmakers het bedoeld hebben. Explosies, geweerschoten, klappen en botsingen klinken niet realistisch maar zijn zwaar aangedikt. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Ja klopt, daar zag ik ooit een docu over, al die geluiden zijn er gewoon onder gemonteerd. Desalniettemin ben ik erg tevreden met mijn surround home cinema met vijf boxen. Even puzzelen met de instellingen voor film en muziek, maar uiteindelijk klinken zelfs mp3's goed. Wel met een iPhone trouwens. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Dat had ik al door toen ik vroeger naar the dukes of hazzard keek. Piepende banden in het zand! "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Verrek ja! Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Sssst, dit moest eigenlijk geheim blijven. Nu het toch op straat ligt: Dinosaurus geluiden in Jurassic Parc zijn op toegevoegd en bestaan vaak uit meerdere lagen. In de eerste film zaten veel bewerkte geluiden van varkens. :p Voor films zijn subwoovers cool: het is een soort fysieke link dit de kijker met de film verbindt. Explosies kun je dan bijna voelen. Voor muziek: misschien leuk met Sun O)))? :p ...the man on moon smiles and he says: www.audiovisueelontwerp.nl & www.soundclick.com/bands/5/extinguishedfire.htm |
Index / Muziek algemeen |