|
Auteur: |
|
|
Het was foute berichtgeving van de ticketservice hier in Nederland, de kaartjes zijn nog volop te krijgen, Hoop zo toch nog een paar mensen blij gemaakt te hebben ADAPTOR -- http://www.myspace.com/adaptornl |
|
cool |
|
Jullie gaan dus? Bazzio Attacks!!! |
|
ik weet het niet. Gaan wij? |
|
quote: Ja, wij gaan Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
quote: ehh, bazzio, ik hoor net dat we dus wel naar graspop gaan |
|
hehe, idd cool. Bazzio Attacks!!! |
|
Heh, je bent me voor! Ik ben vandaag tickets gaan kopen bij Fnac, en alles was nog verkrijgbaar! Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote: gezellie wij ook vergeef me, heb dislectie |
|
quote:ga je nu voor 1 of 2 dagen? |
|
Ik kom alleen zaterdag.. Ergens in de namiddag.. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote:dan mis je de helft van de groepen |
|
quote: Hmm.. Goed punt.. Het is een vervelende gewoonte van mij om laat/eventjes/helemaal niet op te dagen. Tja, ik word een dagje ouder hee.. Zo van 's morgens tot 's avonds op een grasveld zitten tussen al dat volk vergt teveel energie. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
Ik ben vandaag nog meegevraagd door een hele goede vriendin van mij om ook mee te gaan naar Graspop. Als ik volgende week vrijdag en zaterdag vrij kan krijgen van mijn werk, ga ik dus ook mee! Ik zal het morgenochtend gelijk vragen op mijn werk en als ik vrij krijg, gelijk naar beneden naar het Postkantoor om een combiticket te kopen (dat is het voordeel als je bij de PTT werk, met het hoofdpostantoor onder je :D ). Dan zie ik My Dying Bride dus ineens 2x in 7 dagen!!!! Bring The People Together |
|
en dan meteen jezelf op het lijstje zetten in het andere Graspop topic hé... |
|
Dikke Fuck, IK WIL OOK! Ik moet vrijdag de hele dag werken en woon ook nog in Groningen. Tegen de tijd dat ik er kan zijn heb ik driekwart al gemist natuurlijk. Laat maar dus, balen! Bla |
|
IK HEB ER ZIN IN!!!!!!!!!!!! Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
IIIK OOOOOOOOOOK |
|
quote: Ik heb daar ook al een bericht achter gelaten dat ik kom. Maar om nu weer een lijst daar neer te droppen.... Bring The People Together |
Index / Concerten |