|
Auteur: |
|
|
Ik heb even een vraagje over Burzum, ik weet dat de stukjes video van de rechtzitting tegen Varg op www.burzum.com te vinden waren, maar ik kan ze echt niet meer vinden. Weet iemand waar ik ze nu kan vinden, of kan iemand me er aan helpen? Als het beantwoord is kan hij gesloten worden... Dank |
|
ik wil het ook wetuh! |
|
van de burzum site kan je volgens mij helemaal niks meer halen qua video stuff. Elders? Geen idee. |
|
Ik heb het zelf al gevonde. Het staat nog wel op de burzum.com server, maar het is niet meer gelinkt: http://www.burzum.com/multimedia/movietrans.html [edit] shit, hij heeft de links daar ook al weggehaald [/edit] [Dit bericht is gewijzigd door Inside-Lie op 06-11-2002 11:41] |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Inside-Lie op 06-11-2002 11:42] |
|
quote: Zou jij het niet ergens op een FTP kunnen zetten?? |
|
Ja is goed, ik zal ze wel over een half uurtje op de Centrale FTP zetten. Ik heb niet zo'n snelle upload, dus het kan wat lang duren. Als ik weer thuis kom en ze zijn nog niet klaar, dan ga ik er weer savonds/snacht mee verder, aangezien het internet hier traag gaat als ik veel upload. Five Million christians On A Ride Towards Us. Oh, I Slaughtered The Bunch With One Single Hit (With My Spear) |
|
quote: den bekende ftp dus? |
|
jes Five Million christians On A Ride Towards Us. Oh, I Slaughtered The Bunch With One Single Hit (With My Spear) |
|
om eerlijk te zijn moet ik niets hebben van Burzum, no offence maar die gast interesseerd mij geen zier. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLĂINTE |
|
Willen jullie alleen de News Reports of ook Satan Rir Media en nog wat andere filmpjes? -- ik zet die news reports wel vooraan in de queue [Dit bericht is gewijzigd door Fedaykin op 06-11-2002 13:23] Five Million christians On A Ride Towards Us. Oh, I Slaughtered The Bunch With One Single Hit (With My Spear) |
|
Satan Rir Media gaarne |
|
Ik heb alles gewoon van kazaa... "Daarna vertrekken ze voor hun zaken en ook vaak naar feesten, gewapend en al. Dag en nacht doordrinken wordt niemand tot schande aangerekend." "Hun gewone drank is een brouwsel van gerst of tarwe, vergist op een soortgelijke manier als wijn." |
|
quote: Gewoon gezocht naar Burzum? |
|
Vallen erg tegen die video's.... Satan Rir Media ook. |
|
Ja, dat wel. Maar het is wel leuk om het een keertje te zien. Five Million christians On A Ride Towards Us. Oh, I Slaughtered The Bunch With One Single Hit (With My Spear) |
|
quote: Ik heb ze nodig voor school, vandaar dat ik het zoek. Wil iemand het misschien dan op CD branden voor me, dan betaal ik alle kosten wel! |
|
quote: Jep, maar ik heb er maar 3 ofzo. Je ziet Varg gewoon in de rechtzaal zitten enzo...tekeningetje..noors geblaat etc. Duren maar kort. "Daarna vertrekken ze voor hun zaken en ook vaak naar feesten, gewapend en al. Dag en nacht doordrinken wordt niemand tot schande aangerekend." "Hun gewone drank is een brouwsel van gerst of tarwe, vergist op een soortgelijke manier als wijn." |
|
Ik vind steeds niets op Kazaa |
Index / Heavy Metal |