|
Auteur: |
|
|
is makkelijk te vinden als je het gewoon effe in een search engine in tiep, google bv. " When I was a child I caught a fleeting glimpse Out of the corner of my eye I turned to look but it was gone I can not put my finger on it now The child is grown The dream is gone And I have become Comfortably numb" |
|
|
|
---A little wicked this way grows---Pestis eram vivius. Moriens tua mors ero--- |
|
Er is een heel geweldig album op de markt die geheel over edgar gaat. Dat is het album "Tales Of Mystery And Imagination... Edgar Allan Poe" van The Alan Parsons Project. Je moet van de muziek houden maar het is oude symphonische rock, en volgens mij ook 1 van de eerste artiesten die dat gedaan heeft. A Dream Within A Dream (instrumental) The Raven The Tell-Tale Heart The Cask Of Amontillado The (System Of) Doctor Tarr And Professor Fether Prelude (instrumental) Arrival (instrumental) Intermezzo (instrumental) Pavane (instrumental) Fall (instrumental) To One In Paradise [Dit bericht is gewijzigd door humanator op 10-06-2002 15:59] Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
quote: man dit is zo'n goed album A.P.P. heerscht *jeez ik kan geen nederlands meer* [Dit bericht is gewijzigd door Markam op 10-06-2002 15:59] |
|
quote: the raven is duistere shit, zou een keer een bm band moeten coveren ik heb bijna alles van die man... god echt wel, dit is de eerste maar ik vind de anderen net zo goed.. maar deze springt er echt wel uit omdat ie meer rock is en de anderen electronischer [Dit bericht is gewijzigd door humanator op 10-06-2002 15:58] Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
Ik heb alleen "The complete works and poems of Edgar Allan Poe", gevonden bij die Engelstalige boekwinkel op de Kalverstraat voor een aardige prijs. Maar daar staat wel alles in wat ik voor aankoop van die man kende. |
Index / Algemeen |