|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Nou en, lul? |
|
quote: Misschien omdat ik er moe van wordt dat mensen Metal (ja Iron Maiden is ook metal) per definitie slechte muziek bestempelen. Ik weet het niet. Wat geld betreft hebben ze waardering zat ja. Printscreening this post to show my son in a few years En kunst is onderhevig aan interpretatie. Maar aan kunst kan wel degelijk een kwaliteitskaartje hangen. Dat is natuurlijk heel makkelijk door de artiesten te verkopen als "mijn artistieke instinct dreef mij tot het opzettelijk vals zingen van die noten" maar toch. In de basis van elke vorm van kunst zitten facetten die elke kunstenaar moet beheersen. Maiden does, and then some |
|
Beste IronMaisen2000, hier zitten alleen maar azijnpissers, inclusief ondergetekende. Give it up. When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Sorry hoor, maar wat zou jou het rotten wat een ander ergens van vindt? Lekker boeien. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: Waardering van kunstvormen is een hele persoonlijke, voorbeeld: Ik ben drummer en vind Meshuggah een fantastische band. Ik geniet intens van het drumwerk van Tomas Haake, afgezien van zijn groove op basis van kwaliteiten die voor mij - als drummer - belangrijk zijn. Zoals zijn ambidexteriteit, onafhankelijkheid, strakheid, tempovastheid, etc. Mijn vrouw vind er geen reet aan. Moet ik haar er dan van overtuigen dat, omdat zijn ambidexteriteit, onafhankelijkheid, strakheid, tempovastheid, zo fantastisch zijn, het een fantastische band is? She doesn't give a fuck en dat is haar goed recht. Voor haar zijn andere dingen in muziek belangrijk. quote: Nee. JIJ vind dat belangrijk. Een ander totaal niet. Muzikaal vakmanschap maakt nog geen goede muziek. Kurt Cobain kon nog geen 5 akkoorden spelen maar 25 jaar na Nevermind zingen nog steeds hele generaties zijn liedjes mee. [Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 04-12-2017 11:28] |
|
quote:Ik heb ook recent een droge periode in het huwelijk meegemaakt Snaack. Hou vol. Er is hoop aan de horizon!! When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Rohypnol i.c.m. een spuugje, geen centje pijn |
|
quote: Volgens mij is Liar nog relatief populair. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote:Spuugje? Da's aardig van je! Echte liefde When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Nee, anders merkt ze het natuurlijk als ze weer bijkomt. |
|
Snaackie ! quote: Ik denk dat dat nog wel meevalt hoor. Ik denk gewoon dat de meeste mensen niet van overstuurde gitaren houden, en dat is hun goed recht. Maar ondanks dat ik het een nutteloze actie vind, wil ik je ook niet bashen (hippie dat ik ben). Mag ik je wat voorstellen ? Als je nou één nummer voorstelt, en een actie opstart op Facebook ofzo, dan zal je veel meer succes behalen. En dan denk ik dat je met "Fear of the Dark" het meeste succes zal behalen, en zich mogelijk ook makkelijker zal herhalen in toekomstige top whatever lijstjes. Dat nummer heeft inderdaad al eerder in zo'n lijst staan, is catchy, heeft een tamelijk rustige opbouw dat meer (niet metal luisterende) mensen zal bekoren. Just a thought. lampje |
|
quote: Dat. Waarheid van het topic. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote:Pikstraf? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Als ik muziek zou maken, dan zou ik zelfs na mijn dood niet in de Top 2000 willen gezien worden. Stel je voor dat je net na Bieber eindigt ... srsly, dat wil je toch niet? [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 04-12-2017 12:08] signature |
|
Haha, mooi topic dit. Heb nooit iets van dat jaarlijks terugkerende "Dit nummer moet in de Top 2000" fenomeen begrepen. Het enige wat je ermee bereikt is dat de stemmers blij zijn dat ze één plekje van de 2000 vullen. De overige 99% van de luisteraars valt het niet eens op, of ligt gewoon te slapen als dinsdagnacht om 3:30 uur The Number of the Beast langskomt. Daarbij terecht aangehaald door Snaack, bands als Maiden verdienen al 40 jaar ruimschoots hun erkenning. Zie de bankrekeningen, de volle stadions en continu aan de onderkant aan/doorgroeiende fanbase. Fuck die Top 2000 www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
Ik heb gestemd op GG Allin iig signature |
|
Ik stem op Different World. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
De twee albums met di anno zijn vet, daarna kwam die bruce dickinson en werd de muziek zo fuckin glad dat je het amper meer metal kunt noemen.. maiden maakt zulke veilige muziek dat zelfs je oma er ook naar kan luisteren. gatverdamme. TUFKAM |
|
quote: U verward Iron Maiden met J.S. Bach hier denk ik, maar dat kan de beste overkomen. Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
Sympathieke actie. Direct maar op Fear of the dark gestemd, dat is het enige Maidennummer wat leuk is. |
|
quote: Die komt natuurlijk om 7:06 langs :p ...the man on moon smiles and he says: www.audiovisueelontwerp.nl & www.soundclick.com/bands/5/extinguishedfire.htm |
|
quote:Mwoah, ik vind ze redelijk vergelijkbaar. De Mattheus-passion is best cool, maar voor de Marcus heeft hij gewoon de helft van zijn nummers gerecycled. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Zeker dat punt van die Belgen snijdt hout. Jammer dat hij Hausmagger niet vermeldt. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |