|
Auteur: |
|
|
"Symmetrical Abomination of the Phlegmatic Abyss" - Carcinogenic Corrosion "Octagonal Pathways" - Technicalities in Death "...And Onwards We March" - Synoptic Sacrifice "Shrouded in Darkness... Clad in Faeces" - Abhorrent Sodomizer "TVTELAGE" - Ågßtrœ "Beyond the Beyondness" - Cult of Nagdrilegh "Seven Chasms" - Carved in Flash "...Lest Thou Remember" - Graveyard Symphony (GER) "Patterns of Destruction" - Üëphælia "IX" - Solemn Solitude When your people matter, menstrual health matters |
|
voor de eerste keer ooit maar eens een lijst neerflikkeren dan.... 1 : SPIDERCREW : SOUNDS OF HATRED 2 : FROM THE HEART : MAKE IT LAST 3 : DDC : UNITE AND CONQUER 4 : COLDSIDE : FUCK THE SYSTEM 5 : DANNY GREENE : DEAD END STREETS 6 : HARDSELL : SUBCULTURE CRIMINALS 7 : OBITUARY : OBITUARY 8 : CANNIBAL CORPSE : RED BEFORE BLACK 9 : ALL OUT WAR : GIVE US EXTINCTION 10 : NECROT : BLOOD OFFERINGS 11 : DYING FETUS : WRONG ONE TO FUCK WITH 12 : BEHEADED : BEAST INCARNATE 13 : INCANTATION : PROFANE NEXUS 14 : RUDE : REMNANTS 15 : PHRENELITH : DESOLATE ENDSCAPE 16 : IMMOLATION : ATONEMENT 17 : BRICK BY BRICK : THIN THE HERD 18 : LIONHEART : WELCOME TO THE WESTCOAST II 19 : ENEMY MIND : NO SAFE PLACE 20 : DEPARTED ; DARKNESS TAKES ITS THRONE TUFKAM |
|
01) Venenum - Trance of Death 02) Spectral Voice - Eroded Corridors of Unbeing 03) Loss - Horizonless 04) Hällas - Excerpts from a Future Past 05) Dool – Here Now, There Then 06) Ophis - The Dismal Circle 07) Grave Pleasures - Motherblood 08) Procession - Doom Decimation 09) Yellow Eyes - Immersion Trench Reverie 10) Doomocracy – Visions & Creatures of Imagination 11) Cardinals Folly - Deranged Pagan Sons 12) Argus - From Fields of Fire 13) Ensnared - Dysangelium 14) Paradise Lost - Medusa 15) Arduini/Balich – Dawn of Ages 16) Alunah – Solennial 17) Iced Earth - Incorruptible 18) Sorcerer - The Crowning of the Fire King 19) Cormorant - Diaspora 20) Anathema - The Optimist Honorable mentions for this year include Völur, Temple of Void, Whoredom Rife, Wolves in the Throne Room, Necrot and Solbrud. |
|
Dit jaar heb ik echt geen idee welke releases de boventoon gaan voeren in de jaarlijst. Heb niet echt het gevoel dat er dit jaar albums zijn die heel erg breed gedragen worden binnen het forum. Trouwens een uitstekende beslissing om te stoppen met de mailers! [Dit bericht is gewijzigd door HierIsMike op 16-12-2017 19:28] |
|
quote:Kleine toevoeging, dingedrukt, een soort van Southern rock meets Oi! Matige muzikanten, cliché ProTools sound maar desondanks erg vermakelijk. Hihi When your people matter, menstrual health matters |
|
En voor de wansmaak ...... 01 The Night Flight Orchestra - Amber Galactic 02 Revolution Saints - Light in the Dark 03 Screamer - Hell Machine 04 Hell in the Club - See You on the Dark Side 05 Steel Panther - Lower the Bar 06 Crazy Lixx - Ruff Justice 07 Eric Gales - Middle of the Road 08 Kreator - Gods of Violence 09 Evil Invaders - Feed Me Violence 10 Overkill - The Grinding Wheel 11 Tytan - Justice: Served! 12 Prong - Zero Days 13 Fozzy - Judas 14 Tokyo Motor Fist - Tokyo Motor Fist 15 Distillator - Summoning the Malicious Hier had uw advertentie kunnen staan! |
|
de winnaar van de muzikale aids lijst is dit jaar al snel bekend. TUFKAM |
|
quote: I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
quote: Was te verwachten, afgelopen jaren had hij die ook al binnen gesleept. [Dit bericht is gewijzigd door faalhaas op 16-12-2017 21:47] ... hoe de hazen lopen ... |
|
als ik dat soort shit hoor wil ik altijd scherpe dingen in mijn oren steken. TUFKAM |
|
01. The War On Drugs - A Deeper Understanding 02. Spinvis - Trein Vuur Dageraad 03. Amenra - Mass VI 04. Slowdive - Slowdive 05. Cunninlynguists - Rose Azura Njano 06. Pagan Altar - The Room of Shadows 07. Cloud Nothings - Life Without Sound 08. Grave Pleasures - Motherblood 09. Wolves in the Throne Room - Thrice Woven 10. Dool - Here Now, There Then [Dit bericht is gewijzigd door Northward op 16-12-2017 22:04] |
|
Een Spinvis fan, die zijn er hier niet veel. Ik doe al 13 jaar niet mee aan dit gedoe, want bij mij halen nooit zoveel bands een ereplaats in een jaar, maar als dat wel zo was geweest, dan stond Spinvis denk ik wel op 1. Geweldige plaat! "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: dit is ook de eerste lijst voor mij [Dit bericht is gewijzigd door TUFKAM op 16-12-2017 22:21] TUFKAM |
|
Ik haal geen 10 platen, man! Niet dat ik geen nieuwe muziek luister, juist wel. Maar in een jaar haal ik geen 10 platen die ik bijvoorbeeld het jaar erna nog wel eens draai. Dat is al jaren zo. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
je bent gewoon een luie vlegel die geen zin heeft om een lijstje te posten. TUFKAM |
|
Kan 'm geen ongelijk geven, onzinnig tijdverdrijf. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: zuurtje. TUFKAM |
|
quote: Neehoor. Heb er afgelopen jaren een paar leuke nieuwe albums mee leren kennen. ... hoe de hazen lopen ... |
|
quote: ook minder leuke TUFKAM |
|
quote: Haha die lijstjes van Ozzworks sla ik standaard over. Eigenlijk superhandig. ... hoe de hazen lopen ... |
|
quote: Nou ja, daar heb ik deze topic niet voor nodig, daar is het hele heavy metal gedeelte van ZM reuze handig voor, vind ik. Maar serieus, niets met luiheid te maken. Ik ben juist gek op lijstjes. Maar ik haal geen 10 platen. Echt. Want leuk in leuke platen is niet goed genoeg, ik ben een enorme muziek zeikerd. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: Jawel maar ik vind jaarlijstjes doorspitten leuker, lekker overzichtelijk ook. Jij als autist zou dat ook leuk moeten vinden. ... hoe de hazen lopen ... |
|
Iedereen even in het ekte topic z'n lijstje dumpen aub: https://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/4268846 Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Deze dus op slot. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
Index / Muziek algemeen |